Campaigns

Oct 7, 2013

Yusry & Lisa Surihani Berkostum Demi Fazura

Siapa sangka pada usia 30 tahun, pelakon jelita, Fazura masih lagi berpeluang menyambut ulangtahun kelahirannya seperti gadis remaja.
Untuk makluman anda, Fazura secara rasminya telah melangkah ke peringkat umur yang baru pada 27 September lepas dan sambutan hari jadinya itu diadakan di The Pool, Kuala Lumpur.
Apa yang menariknya, majlis bertemakan parti kostum itu kelihatan cukup meriah apabila ramai hadirin yang hadir bergaya seakan Harry Potter, Catwoman, Jack Sparrow dan banyak lagi.
Pada malam tersebut, Fazura sendiri memilih untuk menggayakan pakaian ala bidadari dan kelihatan sangat cantik di dalam busana berwarna hijau.
Menerusi foto-foto yang dikongsikan oleh Fazura di Instagram, kelihatan Lisa Surihani dan Yusry juga turut sama mengikut tema pakaian sewaktu meraikan hari lahir pelakon itu.
Pasangan selebriti berkenaan dilihat sangat ‘sporting’ walaupun penampilan Lisa agak sukar dicam selepas dia mengenakan rambut palsu berwarna perang.


Share:

50 comments:

  1. hihihi.,.. retis.. tapi beh jugak nor.... sapa lah nak wat besday party kat kita lagu nih noo??

    ReplyDelete
  2. best gak berkostum ni kan..lain sikit

    ReplyDelete
  3. Kuazue: betul2
    Azhafizah: seronok kan
    Syawal: hahaha

    ReplyDelete
  4. meriah arr.. sure gelak sakan tgk kostum masing2 kan hehe

    ReplyDelete
  5. perasan jadi muda la semua tu..hu3..

    ReplyDelete
  6. moga Fazura sentiasa sihat dalam menjalani kehidupan seharian.. tapi lebih berkat kalau dibuat majlis doa selamat.. ;)

    ReplyDelete
  7. semoga panjang umur n murah rezeki kat fazura..:)

    ReplyDelete
  8. dah masuk 30 yer fazura tu. tetap cantik tetap vogue!.

    happy b'day faz!

    ReplyDelete
  9. beday dia sama dengan beday aku...heheh...

    ReplyDelete
  10. Mrs. Eady, Wantie & Wahida: tue la baru 30 kan dia

    ReplyDelete
  11. hehe...berkoctum sokmo....sporting la yusry dgn lisa :-)

    ReplyDelete
  12. huhu.. menarik..tp lg afdal buat majlis kesyukuran.. haha.. ;)

    ReplyDelete
  13. Deqla: ye la macam2 kan sekarang nie

    ReplyDelete
  14. seronok tengok diaorang kan. .tp kalau akak di panggil untuk majlis cam gini memang mengelaklerkan sebabnyer tak mampu nak keluar duit untuk gi sekali2 gitu...

    ReplyDelete
  15. memang cantik fazura..dia dah memang cantik bila pakai gitu macam barbie pun ada..heheh

    ReplyDelete
  16. Fazura mmg cantik suka tgk muka dia...

    ReplyDelete
  17. kalau kita wat bday macam tu..mau nyer orang menyampah kan...yusry mmg dah mcm harry poter pulak

    ReplyDelete
  18. Artis punya birthday mmg meriah...:-)

    ReplyDelete
  19. assalamualaikum anum..
    balas jejak :)

    ReplyDelete
  20. fazura cun giler.lisa lak comel sgt,mcm mat salleh.

    ReplyDelete
  21. assalamualaikum anum...meriah sambutan hari lahirnya...:)

    ReplyDelete
  22. hehhehe 3series sudah...semua cantik2 :)

    ReplyDelete
  23. alaaaa anum...2 kpg jer ker pica. up laaa lebih skit. nak tengok artis2 ber kostum.

    maknanya ni kena selak2 insta fazura lh ni....hihihi....

    ReplyDelete

Suka tak dengan N3 saya, kalau suka dan rasa terhibur boleh la tinggalkan komen anda.. Terima kasih

Socialize

♥Google+ Followers ♥

Happy Moment

Happy Moment
Love u More than u love me

Qudut & Anum

Qudut & Anum

Labels