Campaigns

Oct 9, 2013

Wordless Wednesday #92

Assalamualaikum & Very Good Moning
On Wednesdays all over the internet,
bloggers post a photograph with
no words to explain it on their blog

Hence the ‘wordless’ title.
The idea is that the photo itself says
so much that it doesn’t need any description
 Jom Mee Udang
 Boleh habis ke nie... hehe
 menu pilihan mee udang banjir & mee kari banjir
 otak-otak pun ada.. tp x berapa sedap sebab dah sejuk
 ini memang power
 menu2 sampingan yang ada
 Sedap sangat keropok nie
 Cendol Bakar yang sangat sedap
 sekali makan pasti nak lagi
 antara menu yang ada
kepuasan .. hehehe
Share:

45 comments:

  1. sedapnya nampak mee udang tu.... terasa macam nak makan pulak,...

    ReplyDelete
  2. Sedapnya tengok mee udang tu....banyak lagi tu boleh makan untuk 2 orang semangkuk....:D

    ReplyDelete
  3. bestnye kalau dapat makan semua ni..sedap!

    ReplyDelete
  4. Ayu, Mia, Azhafizah & Isabel: sedap sangat2

    ReplyDelete
  5. uiks! sedapppnya mee banjir...tak pernah makan lg sis...:)

    ReplyDelete
  6. mee udang pernahlah makan tapi bukan yg spesial macam ni

    cendol bakar x pernah lagi

    ReplyDelete
  7. wow...besaqnya mangkuk dia..habis ker ??..apa yg berbungkus ngan daun tuu anum

    ReplyDelete
  8. Atiey, Wina & Izan: hehe anum macam biasa la makan kongsi

    ReplyDelete
  9. Semua sedap nih.. Pebret nih... udang tu bukan men berterabur lagik..memanggil2 jer soh makan hehehe

    ReplyDelete
  10. sedapnya anum..kat jb nie belum pernah jumpa cendol bakar lagi..

    ReplyDelete
  11. Mysha & Kisah: best sangat cendol nie

    ReplyDelete
  12. itu nampak macam tapai pulut daun getah

    ReplyDelete
  13. sedapnyer.. udangtu memang kesukaan akak... kalau dapat makan tak toleh kiri kanan.. kuala selangor ker ni...

    ReplyDelete
  14. Cendol bakar MRR2 dah ada anum...sila terjah

    ReplyDelete
  15. Cho, Deqla, Aine,Nuyui & Umi: best sangat2.. sesekali jalan2 cari makan best

    ReplyDelete
  16. pergghhh meee udang tu nampak terangkat jee

    ReplyDelete
  17. mee udang..meee udang.. mee udang. adoi la.. sangat sangat suka. berkali kali buat makan tak pernah puas.

    tapai.. suka suka

    ReplyDelete
  18. akak nampak cendul bakar tu sedap sesangatttt...

    ReplyDelete
  19. tergoda ngan udang tu.. banyak nya..

    ReplyDelete
  20. sdapnya..bsar kot pinngan dia kan

    ReplyDelete
  21. sedapnya.. lepas pekena tu mesti banjir la jawapnya.

    ReplyDelete
  22. Mee udang tu sedapnye. Tapi cendol bakar tu akak pernah mkn, biasa2 jer kan anum.

    ReplyDelete
  23. Nea: aku paling suka cendol tue sedap gila sebab ada durian

    ReplyDelete
  24. paling mengiurkan..tapai..heheh

    ReplyDelete
  25. Mee udang tu pun dekat condol bakar tu ke? Nampak macam menarik je.

    ReplyDelete
  26. saya baru sekali berkesempatan ke sana

    ReplyDelete
  27. nyum nyum lapar terus pagi2 buta ni hehhee

    ReplyDelete
  28. Diana, Hazmi, Eira & Bitt: hehehe sedaaaaaaaaap

    ReplyDelete
  29. semua tu kat tempat yg sama kuala selangor yeapp... (tengok tshirt anum mcm yea)

    CiM paling suka mee udang galah org melaka, baba nyonya punya. kat jb ni ad jugak, tp dah rasa mcm air rebusan udang pula kuahnya...

    ReplyDelete

Suka tak dengan N3 saya, kalau suka dan rasa terhibur boleh la tinggalkan komen anda.. Terima kasih

Socialize

♥Google+ Followers ♥

Happy Moment

Happy Moment
Love u More than u love me

Qudut & Anum

Qudut & Anum

Labels