Campaigns

Oct 25, 2013

Lisa Surihani & Yusry Lepas Rindu Di Vietnam

Pasangan ini telah mengambil peluang untuk terbang ke Vietnam pula. Berkemungkinan bagi melepaskan rindu sambil makan angin. Mana tahu, kan?
Bagaimanapun, Lisa dan Yusry tidak berdua sebaliknya turut membawa ibu-ibu mereka menyertai percutian tersebut. Melalui foto di bawah, dapat dilihat hubungan yang sangat mesra antara Lisa dan ibunya bersama ibu Yusry.
Dan jika melihat kepada foto-foto yang dikongsikan, peminat dapat menilai kasih sayang antara Lisa dan Yusry masih kelihatan seperti pasangan baru bercinta walaupun sudah lebih setahun berumahtangga.
Buat semua peminat Yusry dan Lisa, di sini Anum sertakan beberapa keping foto percutian mereka sekeluarga di Vietnam untuk tatapan anda.
 Ala comelnya Lisa
 Cute sangat pasangan nie..
sama padan

Sama pada
Share:

43 comments:

  1. moga kekal bahagia hingga ke jannat.. amin..
    :)

    ReplyDelete
  2. sweet la pasangan lisa n yusry ni kan

    ReplyDelete
  3. Cute jer lisa nih.. untung Yusry..hik3

    ReplyDelete
  4. Seronok betul kalau dapat jenjalan makan angin cenggitu. Entah bila lah nak dapat cuti panjang ni.

    ReplyDelete
  5. Azhafizah, Mysha & Sylarius: best kan

    ReplyDelete
  6. Alhamdulillah.. moga cepat2 dikurniakan baby pasangan ni.. mesti lawa ngan ensem kann :)

    ReplyDelete
  7. Moga mereka kekal bahagia hingga ke akhir hayat dan moga dianugerahkan anak2 yang comel.. ;)

    ReplyDelete
  8. Honeymoon agaian kot sis..
    best lah depa ni..so sweet:)

    ReplyDelete
  9. Aiza & Atiey : sweetkan semoga mereka cepat dapat anak

    ReplyDelete
  10. Tgk pics theyols ni teringin nk p holiday gak la

    ReplyDelete
  11. Knor, KA, Mama & Haryati: sweet sangat kan pasangan nie

    ReplyDelete
  12. Mmg come pasangan ni....
    Kalau ada duit apa salahnya bawak emak ayahkan...

    ReplyDelete
  13. sweet je tengok dorang ni. moga bahagia yer.

    ReplyDelete
  14. Haiiiii..Cakkk!!
    done follow sini no. 513
    sudilah kiranya follow me back yea..
    he2.. salam kenal.. keep in touch yea..=)

    http://tengkubutang.blogspot.com/

    dan my 2nd blog
    http://kucenkucenbelog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  15. assalamualaikum anum,

    tq singgah blog kite. :)

    how ur life? lama tak singgah.. rindu plak rasa.

    sweet couple tu... sonok je dpt jenjalan. :)

    ReplyDelete
  16. sama cantik sama padan. btw tak puas tgk muka lisa ni. cantikkk

    ReplyDelete
  17. Eh? blog anum dah takde muzik background! hehe!

    ReplyDelete
  18. Wantie, Tenku,Afasz,Eira,Kucha & Uncle: comel kan lisa, uncle ye la tgh mencari-cari lagu hehhe

    ReplyDelete
  19. nak sangat tengok si Lisatu mengandung... nak tengok anak diaorang... Lisa tetap comel di mata akak...

    ReplyDelete
  20. Moga Allah kurniakan zuriat buat mereka... Amin... Comel lisa...

    ReplyDelete
  21. assalamualaikum anum...cutenya pasangan ini..:)

    ReplyDelete
  22. ibuk2 je pergi ya..bapak2 tinggal dirumah..hehehhee

    ReplyDelete

Suka tak dengan N3 saya, kalau suka dan rasa terhibur boleh la tinggalkan komen anda.. Terima kasih

Socialize

♥Google+ Followers ♥

Happy Moment

Happy Moment
Love u More than u love me

Qudut & Anum

Qudut & Anum

Labels