Oct 29, 2013

Gambar Yasmin Hani mengandung, menunggu hari

Yasmin Hani sudah pun mengandung selama 9 bulan. Yasmin Hani kini sedang menunggu hari untuk bakal melahirkan anak pertama mereka. Semoga ia dipermudahkan dan sama-sama kita doakan yang terbaik buat Yasmin. Gambar penuh selepas ini.
 Cute kan
 Macam Baby Gurl.hehe
Hot Mama



Share:

54 comments:

  1. come... mesti anak die pun comel...

    ReplyDelete
  2. nampak berseri-seri yasmin hani pregnant..comel..

    ReplyDelete
  3. berseri yasmin hani ni mengandung..terus terasa nak mengandung lagi je..kikikikkikikiki

    ReplyDelete
  4. comelnyerr perut dia...
    maintain jerr bdn :)

    ReplyDelete
  5. comeynyer.. tgk pewott mcm baby boy jer hehehe

    ReplyDelete
  6. lawa...kalau ttp aurat lg comel

    ReplyDelete
  7. Cantik Yasmin Hani preggy ni...anak nti mesti comel..:)

    ReplyDelete
  8. Bitt, Nureen,Mysha,Izan,Umi, Atiey, Redza & Are: cute kan jelas berseri-seri muka dia

    ReplyDelete
  9. dia ni kuat bersenam dari dulu sampai la dah besaq perut dia. bagus dia ni

    ReplyDelete
  10. masih teringat gambar2 dia tayang perut memboyot yg ada lukisan tu..:)

    ReplyDelete
  11. orang peknen ni comel dia tu lain sikit. comel yang ... argh.. comellah.

    ReplyDelete
  12. Wantie: betul tue
    pembawakan budak

    ReplyDelete
  13. Masih nampak cantik even pregnant.

    ReplyDelete
  14. cantik.. berseti2 je dia.. ;)
    Moga dipermudahkanNYA.. amin.

    ReplyDelete
  15. Fiza, Aizamia3, J &Mimi: comel kan dia

    ReplyDelete
  16. comel yasmin hani.... mesti baby dia pun comel kan??

    ReplyDelete
  17. doakan yg baik2 aje buat YH

    ReplyDelete
  18. suka baju kucing dia tu hehehehe shomel

    ReplyDelete
  19. assalamualaikum anum..semoga dipermudahkan...:)

    ReplyDelete
  20. so hot mama..anak mesti comel ni :)

    ReplyDelete
  21. Azhafizah & Ros: yezaaaaaaaaaaaa

    ReplyDelete

Suka tak dengan N3 saya, kalau suka dan rasa terhibur boleh la tinggalkan komen anda.. Terima kasih

NUFFNANG