Campaigns

Oct 29, 2013

# Artis

Gambar Yasmin Hani mengandung, menunggu hari

Yasmin Hani sudah pun mengandung selama 9 bulan. Yasmin Hani kini sedang menunggu hari untuk bakal melahirkan anak pertama mereka. Semoga ia dipermudahkan dan sama-sama kita doakan yang terbaik buat Yasmin. Gambar penuh selepas ini.
 Cute kan
 Macam Baby Gurl.hehe
Hot Mama



54 comments:

  1. come... mesti anak die pun comel...

    ReplyDelete
  2. nampak berseri-seri yasmin hani pregnant..comel..

    ReplyDelete
  3. berseri yasmin hani ni mengandung..terus terasa nak mengandung lagi je..kikikikkikikiki

    ReplyDelete
  4. comelnyerr perut dia...
    maintain jerr bdn :)

    ReplyDelete
  5. comeynyer.. tgk pewott mcm baby boy jer hehehe

    ReplyDelete
  6. sonoknyer nak baby lagi hehehhe

    ReplyDelete
  7. Cantik Yasmin Hani preggy ni...anak nti mesti comel..:)

    ReplyDelete
  8. Bitt, Nureen,Mysha,Izan,Umi, Atiey, Redza & Are: cute kan jelas berseri-seri muka dia

    ReplyDelete
  9. dia ni kuat bersenam dari dulu sampai la dah besaq perut dia. bagus dia ni

    ReplyDelete
  10. masih teringat gambar2 dia tayang perut memboyot yg ada lukisan tu..:)

    ReplyDelete
  11. orang peknen ni comel dia tu lain sikit. comel yang ... argh.. comellah.

    ReplyDelete
  12. Masih nampak cantik even pregnant.

    ReplyDelete
  13. cantik.. berseti2 je dia.. ;)
    Moga dipermudahkanNYA.. amin.

    ReplyDelete
  14. Fiza, Aizamia3, J &Mimi: comel kan dia

    ReplyDelete
  15. comel yasmin hani.... mesti baby dia pun comel kan??

    ReplyDelete
  16. suka baju kucing dia tu hehehehe shomel

    ReplyDelete
  17. assalamualaikum anum..semoga dipermudahkan...:)

    ReplyDelete

Suka tak dengan N3 saya, kalau suka dan rasa terhibur boleh la tinggalkan komen anda.. Terima kasih

Don't Judge A Book By Its Cover

♥Google+ Followers ♥

Happy Moment

Happy Moment
Love u More than u love me

Qudut & Anum

Qudut & Anum

✿YANG RAJIN KOMEN✿

♥ Peminat Anum♥

Labels

Follow Us @ anumkhairil.blogspot.my/