Sep 25, 2013

Wordless Wednesday #90

Assalamualaikum & Very Good Moning
On Wednesdays all over the internet,
bloggers post a photograph with
no words to explain it on their blog

Hence the ‘wordless’ title.
The idea is that the photo itself says
so much that it doesn’t need any description
 Alhamdullilah selamat sampai di Semporna
 Bergambar sebelum menaiki Bot
 Jom naik Bot...
 Semua pelancong dalam bot nie..
 Bergambar semasa perjalanan ke Pulau
 Besar gila Udang kat sini
 Snorkeling time. Hari pertama dekat Pulau Mabul
 Jom semua....
 Hari kedua snorkeling
 Hari kedua Anum ke Pulau Sipadan
 Cantik gila laut...betapa indahnya
 Setelah penat snorkeling kita rehatkan diri..
 Santai2 di waktu petang
 Tengok la tempat urut dia best santai hbs
 Anak-anak orang bajau laut
 Minum dulu di area kampung bajau laut
 
 Hari terakhir jalan-jalan di Resort
 Dinner time.. masa nie baru jam 6.15pm dah gelap
 Bergambar sebelum pulang
Sementara tunggu bot.. layan anak-anak bajau laut minta sedekah

kesian sangat2 pada anak-anak mereka , mereka idup sangat susah
Ada banyak lagi gambar-gambar nanti Anum share ngan semua ok..

Share:

46 comments:

  1. seronok lah anum ni...selalu je travel ye...

    ReplyDelete
  2. Bestnya......belum sempat pergi ke sipadan walaupun orang Sabah....huhu

    ReplyDelete
  3. terbaiklah Anum...pemandanagn dan aktiviti yg superb..!!

    ReplyDelete
  4. Haryati: hehehe
    Mia: la ye ke
    Kamsiah: sangat super

    ReplyDelete
  5. kesiannya tgk anak bajau laut tu..mmm..sue tak penah sampai sini lagi

    ReplyDelete
  6. wow sipadan..teringin juga nak kesana tp belum kesampaian lagi

    ReplyDelete
  7. Syawal: tue la diaorang susah
    Redza: best sangat2

    ReplyDelete
  8. Jeles nyerrrr...tempat idaman. Ini :)

    ReplyDelete
  9. Zaza: moning
    Mrs.Eady: hehehe nanti sis pg tau

    ReplyDelete
  10. besarnya lobster tu..best dpt BBQ tu

    ReplyDelete
  11. seronoknya jadi insan bernama anum ni. jelajah sana sini. best tengok kamu jenjalan.

    ReplyDelete
  12. aku teringin sgt nak pi sini nok...jeles je tengok...

    ReplyDelete
  13. Kucha: murah sangat2
    Wantie: hehehe ada rezeki lebih jalan2 je sis..
    Wahida: best tau

    ReplyDelete
  14. gambar last tu.. sedihnya tengok.. moga ada yang sudi membantu mereka hendakNYA.

    ReplyDelete
  15. Nieyl: best
    Nuyui: tue la mereka orang2 bajau lauk

    ReplyDelete
  16. mmg cantik sgt pulau dia..
    eh last pic tue... x pakai sluar ker??
    cian kan tgk drg..

    ReplyDelete
  17. Ada 21 keping gambar semuanya... 8 daripadanya gambar anum tengah posing tunjuk thumb-up...

    hehe

    ReplyDelete
  18. eeii geli lak tgk anom pegang udang tu..huhu

    ReplyDelete
  19. Nureen: tue la susah diaorang nie
    Uncle: hehehe
    Deqla: sama la geli gak

    ReplyDelete
  20. wah! Semporna? dah dekat dah tu dgn tempat akak Anum...
    cantik kan? ;)

    ReplyDelete
  21. sis!!!!

    kite suka template baru ni!!! dah lama tak datang sini..hihihi

    ReplyDelete
  22. Huwaaaaaaaaaaa teringin sangat nak jejak sabah. huuuuuu. nak pergi pulau2 die. cantiknyaaaaaaaaa

    ReplyDelete
  23. bestnye dapat bercuti..cantik gile laut tu..jernih je.

    ReplyDelete
  24. Hebat yer percutian dik anum....cantik lah permandangan huwaaaaaaa nak ikut

    ReplyDelete
  25. Warna air laut tu cantik sungguh... Subhanallah

    ReplyDelete
  26. mama: ye betul
    j: kena sebab sangat cantik
    Al Kisah: ye betul
    Hainom: wjib pg snorkeling
    Azhafizah: seronok
    Umi: hehehe
    Nora: betul2

    ReplyDelete
  27. seronoknya holiday, anum suka jenjalan yekk... best laaaahhh....

    ReplyDelete

Suka tak dengan N3 saya, kalau suka dan rasa terhibur boleh la tinggalkan komen anda.. Terima kasih

♥Google+ Followers ♥

Flickr Gallery

✿YANG RAJIN KOMEN✿

Find us on facebook

Popular Posts

Salam Aidilfitri

Salam Aidilfitri
Tangan dihulur maaf dipinta, Erat hubungan sesama kita, Semoga gembira di hari yang mulia ini, Salah dan silap harap dimaafkan Selamat Hari Raya Aidilfitri, Maaf Zahir dan Batin.

Qudut & Anum

Qudut & Anum