Campaigns

Sep 18, 2013

Wordless Wednesday #89

Assalamualaikum & Very Good Moning
On Wednesdays all over the internet,
bloggers post a photograph with
no words to explain it on their blog

Hence the ‘wordless’ title.
The idea is that the photo itself says
so much that it doesn’t need any description
 nie betul2 lapar
 jom sama2 ucapkan
 Matta Fair 2013
 x puas hati esoknya datang lagi
 ok ce teka mane satu pilihan anum..
kemalangan ngeri @ highway karak
Share:

44 comments:

  1. Salam Alaik
    pagi dik..
    akak lama dah tak layan sgt WW ni
    tpi bila terlayan
    haa kau
    mcm2 muncul gambo2 tu
    huhuh..
    have a blast day, today!

    ReplyDelete
  2. morning anum

    bestnye nak gi cuti²..japan ke? heheee

    ReplyDelete
  3. beli pakej di matta fair, nak kemana tu? best nya cuti-cuti.

    ReplyDelete
  4. Nice picture sis..
    tpi yg pic lori excident tu fobia nak tgk...huhu

    ReplyDelete
  5. berbagai cerita dalam gambar yang berbeza kan !

    ReplyDelete
  6. Niey: moning
    Atiey: tq,, tue la kejadian berlaku masa anum nak blk ke kl
    Nuyui: betul gerun

    ReplyDelete
  7. Aizu: best kan
    Deqla: thanks sudi singgah
    Mrs.Eady: hehe

    ReplyDelete
  8. moning anum.. sempat lg kan.. hehe..
    bestnya MATTA.. tak pernah dpt gi lg.. :(

    cruise ke anum? i like...

    ReplyDelete
  9. nasi lemak di pagi hari :) Ros pun breakfast nasi lemak rini.. tu yang macam mengantuks je.. hihi

    ReplyDelete
  10. Rozita: hehehe nantikan pilihan anum
    Ros: best kan

    ReplyDelete
  11. tgk daun pisang tu,lapar betul...=)

    ReplyDelete
  12. morning anum...

    haaaa makan telur tak habis.

    tu pi Matta Fair ke?

    xcden kat karak tu berlaku dpn mata ke?

    ReplyDelete
  13. Aine: hehe sedap kan alas daun pisang
    CM: yup berlaku dpn mata

    ReplyDelete
  14. nasi lomak! habis dah dipulun anum! hish...hehe

    ReplyDelete
  15. mmg tak ada daya dan kekuatan skrg ni..

    ReplyDelete
  16. pilih jeju island. cam best je anum

    ReplyDelete
  17. Anum...byk yer gambar....best tgk gambar mcm2 tragedi

    ReplyDelete
  18. mcm2 ada...tp suka pic no 2...ucapkanlah...

    ReplyDelete

Suka tak dengan N3 saya, kalau suka dan rasa terhibur boleh la tinggalkan komen anda.. Terima kasih

♥Google+ Followers ♥

Happy Moment

Happy Moment
Love u More than u love me

Qudut & Anum

Qudut & Anum