Campaigns

Sep 26, 2013

# SPONTANEOUS

SPONTANEOUS THURSDAY #62

Assalamualaikum semua
Hari ini Anum nak share gambar batu yang sangat pelik
Jom kita tengok

 Macam mana agaknya batu tu boleh terselit kat celah tu?
 Bestnya kalau Anum berpeluang ke tempat ini
 Sangat Ajaib...
 tp kalau di takdirkan batu itu jatuh.. ??
Bestnya


44 comments:

  1. Mmg pelik.....tp cam takut pulak tengo dorg berdiri kat atas batu camtu..klu tetiba jatuh....ishhh bahayanya

    ReplyDelete
  2. kalo la di takdirkan batu tu jatuh..mmg sekali org2 tu pon jatuh kan

    ReplyDelete
  3. Mia: seram tapi xtream
    Syawal: hehehe
    Mrs.Eady: yezaaaaaaaaaa

    ReplyDelete
  4. dapat pi sini seronok jugak..mesti gayat..

    ReplyDelete
  5. Kisah: best kan
    Zaza: terbaik
    Redza:best kan xtream sgt2

    ReplyDelete
  6. sekali tgk nampak nak cuba duk atas batu kan, tp dua kali tgk mcm seriuuuuu... hihihi... apapun tu semua kehebatan Allah. kan?

    ReplyDelete
  7. best..mmg best..Ya Allah..gayat nyer la nieyl...

    ReplyDelete
  8. beraninya dorang.. kalu Ros, memang tak berani lah.. buatnya batu tu tergelicir.. hihihi

    ReplyDelete
  9. Jaa: betul2 kuasa Allah.S.W.T
    Nieyl: gayat gak kan
    Ros: hehehe

    ReplyDelete
  10. urrggghhh.. silap tergelincir... fuhhhh

    ReplyDelete
  11. as salam, singgah rumah Anum, minat Anum tentang penjelajahan alam sehingga Anum boleh tercapai gambar itu. Masa remaja dan bujang adalah segala-galanya kan Anum.

    ReplyDelete
  12. Carlos: takut gak kan
    Nur: gayat2 anum nak pg gak nie
    Nor: ye betul

    ReplyDelete
  13. teringin tapi takut..haha..

    kuasa Allah swt..Dia yg menjadikan..Allahuakbar!

    ReplyDelete
  14. mmg pelik, tapi KA takut juga kalau2 batu tu jatuh huhuhu

    ReplyDelete
  15. Mama: betul2
    KA: ye la kan kalau jatuh tue habis

    ReplyDelete
  16. uiks! klu akak gayat lah Anum.. tak berani nk cuba ni...hhehe

    ReplyDelete
  17. NorRo: best2
    Atiey: ye ke...
    Al Kisah: hahaha

    ReplyDelete
  18. ish.. buatnya batu tu jatuh... huhu..

    ReplyDelete
  19. tapi ada gak yg berani g bergambar kat ctuu

    ReplyDelete
  20. menakutkan je nak berdiri atas tu...memang kalau jatuh tu..eiiii

    ReplyDelete
  21. Izan: ye la
    Azha: tp best dpt pg sana
    Umi: seram gak

    ReplyDelete
  22. Bagi seribu pun tak tentu nak duk atas tu!

    ReplyDelete
  23. ish! tak berani der nak tenggek kat situ....heeee

    ReplyDelete
  24. kalau tetiba jatuh? maka jatuhlah bersama sama org yg duduk di atasnya... ngeri....

    ReplyDelete
  25. Hainom: hahaha gayat ek
    Masha: hahaha buatnya jatuh ek
    Wantie: betul2

    ReplyDelete
  26. assalamualaikum anum...ngerinya...:)

    ReplyDelete
  27. Kalo de kat msia msti sume nk gi...sbb unik.kdudukan btu tuh

    ReplyDelete
  28. batu tu jatuh tak pe..takut org yg duduk atas batu tu tetiba ikut sekali dgn batu tuh...huihhh jauhkan...mesti ngerikk :)

    ReplyDelete

Suka tak dengan N3 saya, kalau suka dan rasa terhibur boleh la tinggalkan komen anda.. Terima kasih

Don't Judge A Book By Its Cover

♥Google+ Followers ♥

Happy Moment

Happy Moment
Love u More than u love me

Qudut & Anum

Qudut & Anum

✿YANG RAJIN KOMEN✿

♥ Peminat Anum♥

Labels

Follow Us @ anumkhairil.blogspot.my/