Sep 24, 2013

, ,

Sekitar Majlis Akikah Putra Rayfal, anak Fasha Sandha & Jejai

Majlis Akikah Putra Rayfal telah diadakan di kediaman Tan Sri Ramli dan isteri, Puan Sri Raja Noora. Nora Danish bersama ibunya juga turut kelihatan bersama meraikan majlis ini. 
 01
 02
 03
 04
 05
 06
Alhamdullilah sempurna keluarga dia suda.. :)

Share:

47 comments:

  1. bahagia dgan family nye
    salam perkenalan dari ida
    jemput singgah blog ida
    umielman.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Puan Ida: baiklah thanks sudi singgah

    ReplyDelete
  3. Alhamdulliah semua dh move on
    Suker tgk they look so happy ❤️

    ReplyDelete
  4. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  5. tunjuk la gambar si FS ni dari sudut mana pun. akak tetap dengan pendirian. FS memang chantekkkkkkkkkkkkk....

    hahahaha... sape marah I tak kisah. I memang minat dia. tapi minat tengok muka dia je. background dia bagai, tak pernah mabik tau pun.

    ReplyDelete
  6. moga mereka kekal bahagia hingga ke akhir hayat.. ;)

    ReplyDelete
  7. Hainom & Deqla: tue la tahniah kan
    Mia & Aiza: amin
    Are: cantik kan

    ReplyDelete
  8. meriah majlis.alhamdulillah..keluarga bahagia.

    ReplyDelete
  9. Akhirnya FS & ND berbaik..sweet nya mrk...:)

    ReplyDelete
  10. Cantiknya tema majlis tu. Teringin saya nak beli baju warna macam tu jugak.

    ReplyDelete
  11. suka tgk nora danish dan fasha sanda tu dah berbaik. mcm xde apa2 berlaku.

    ReplyDelete
  12. Diana: betul
    Wak: hehehe
    Mas: dah bertambah ahli keluarga
    Jaa: betul2
    Pokok: sangat meriah
    Haryati: artis kan
    Umi: hebat kan

    ReplyDelete
  13. suka tgk pic2 bahagia macam ni !

    ReplyDelete

Suka tak dengan N3 saya, kalau suka dan rasa terhibur boleh la tinggalkan komen anda.. Terima kasih

Note: Only a member of this blog may post a comment.

NUFFNANG