Campaigns

Sep 17, 2013

# Sharing # Suka-suka

Kesan peperangan di Syria

Assalamualaikum semua
Hari ini Anum nak share gambar-gambar
Kesan peperangan di syria
Takut kan?
 01
 02
 03
 04
05

45 comments:

  1. Assalamualaikum dan selamat pagi, Anum. :)

    ReplyDelete
  2. Kakcik: selamat pagi
    Syawal: tue la dia
    Zaza: thanks sudi singgah

    ReplyDelete
  3. bila sebut Syria terus teringat tudung syriajer...
    isyh dasatnyer sampai gitu sekali yerk.....

    ReplyDelete
  4. tangan yg membina..tangan juga yg menghancurkannya...dimana perginya nilai otak untuk memikirkan natijahnya...

    ReplyDelete
  5. kesiannya mereka ni...sedih melihat keadaan saudara islam kita diperlakukan begini.

    ReplyDelete
  6. Cho: ye la kan
    Izan: tue la dia x terfikir di akal kan
    Kisah: sedih kan

    ReplyDelete
  7. sekelip mata hancur..nak membangunkan semula akan ambil masa berpuluh tahun

    ReplyDelete
  8. syukur dinegara kita tak berlaku seperti ini..Selamat Hari Malaysia

    ReplyDelete
  9. Sedih bila ingat kanak2 & wanita di Syria..moga penderitaan mrk cepat berlalu...:(

    ReplyDelete
  10. Inilah manusia manusia yg begitu bangga melihat kemusnahan dan memusnahkan apa yang ada...

    kalau dah bangunan pun begitu rupa, apalah lagi manusia kan.

    Biar Allah laknat lahabau lahabau tu semua. arghhhhhhhhh benci peperangan . benci yaqmat!

    ReplyDelete
  11. Assalamualaikum.. teruk penyudahnya kan..

    ReplyDelete
  12. huhu...memg sedih...
    lebih2 lagi pasal senbjata kimia yang membunuh ramai rakyat syria...al-fatihah

    ReplyDelete
  13. Sangat bersyukur dengan kedamaian yang kita nikmati sekarang ni..... :-)

    ReplyDelete
  14. bersyukur sangat kita di Malaysia nih..

    ReplyDelete
  15. moga doa kita sampai buat mereka kt sana..

    ReplyDelete
  16. allahuakbar... moga saudara seagama kita di sana sentiasa di dalam lindungan Allah... :(

    ReplyDelete
  17. Assalamualaikum :)
    Singgah Pagi :)

    ReplyDelete
  18. Mama: sedih kan
    Are: amin
    Hainom:sayu je kan
    Nora:amin
    Ros:thanks sudi singgah

    ReplyDelete
  19. teruknyeee....

    mujur le malaysia aman dari perang macam gini... syukur!

    ReplyDelete
  20. semoga Allah membebaskan mereka dr peperangan tersebut, spt yg berlaku di Bosnia. kini Bosnia semakin membangun dan cantik selepas mengharungi detik pilu.

    ReplyDelete
  21. kasihan mereka.. :(
    moga mereka kuat dan tabah dalam mengharungi ujianNYA.

    ReplyDelete

Suka tak dengan N3 saya, kalau suka dan rasa terhibur boleh la tinggalkan komen anda.. Terima kasih

Don't Judge A Book By Its Cover

♥Google+ Followers ♥

Happy Moment

Happy Moment
Love u More than u love me

Qudut & Anum

Qudut & Anum

✿YANG RAJIN KOMEN✿

♥ Peminat Anum♥

Labels

Follow Us @ anumkhairil.blogspot.my/