Campaigns

Sep 2, 2013

# Sharing # Suka-suka

Gaya Pemakaian Shila Amzah Dikritik Peminat

Rasanya tak lengkap hidup sebagai seorang selebriti jika tidak pernah dikritik atau ditegur oleh peminat yang prihatin dan fanatik.
Selebriti mana yang tidak pernah merasai pengalaman sebegini? OHBULAN! pasti kebanyakan mereka pernah dikecam sebaik sahaja berkongsi gambar, video ataupun status di laman sosial.
Shila Amzah juga pernah menjadi mangsa sebelum ini akibat memuat naik sekeping gambar dirinya memakai pakaian sukan hingga menampakkan susuh tubuh badan.
Terbaru, Shila sekali lagi ditegur peminat yang kurang gemar melihat penyanyi itu berpakaian agak ketat dan berkongsi foto-foto tersebut di Instagram walaupun sudah berhijab.
Tidak cukup dengan itu, Shila turut menerima pelbagai kritikan selepas peminat melihat dia bergambar dengan penyanyi lagenda, Lionel Richie dalam jarak yang agak rapat.
Ada yang menegur dengan cara berhemah, tapi yang tak sedapnya bila ada segelintir daripada mereka yang gemar menggunakan kata-kata negatif.
Bagaimanapun, Shila dilihat enggan memberi respon kepada kritikan yang diterima. Mungkin kerana tidak mahu dianggap selebriti yang cepat melatah. Apapun, buat peminat Shila, di bawah ini OHBULAN! sertakan beberapa keping foto penyanyi kesayangan anda bagi mengubat kerinduan.

51 comments:

  1. Kalau dah artis, memang tak lekang la dengan kritikan ni. Bukan mudah nak puaskan semua orang.

    ReplyDelete
  2. Artis, memang semua benda orang nak tegur, tapi tegus untuk kebaikan tak salahkan..

    Blog wajah baru...nice.... (^_^)

    ReplyDelete
  3. i prefer berdiam diri je kalo tgk artis berpakaian camne coz me myself pun 2x5 :p

    ReplyDelete
  4. Yang mengkritikpun pada-padalah dalam komenkan... manusia memang tak sempurna.. doakanlah yang terbaik untuk diri kita dan orang yang kita sayangi..

    ReplyDelete
  5. alahai kesiannya...cantik la blog anum ni

    ReplyDelete
  6. Kak cik: ye la kan
    Hazmin: ye la bukan mudah kan

    ReplyDelete
  7. Mia:ye la kan kadang2 kritikan membina
    Nurfaezah: ye la kan
    Cho: betul2
    Syawal: thanks

    ReplyDelete
  8. Malas nak komen apa-apa. Saya pun bukannya baik sangat.

    ReplyDelete
  9. artis mana lari dari kena kritikan,,

    ReplyDelete
  10. apa pun acik tetap suka tengok muka dia selepas bertudung..cantik

    ReplyDelete
  11. Kisah: x leh lari dah kan
    Acik: comel

    ReplyDelete
  12. tu la dunia artis.. ada saja org nk komen, diri sndrik tu perfect dh kot, hehehe

    ReplyDelete
  13. seriusly, sepatutnya bila berhijab perlu la jaga segala tertib. kalau mcm diana tu kan bagus. comel lagi.

    ReplyDelete
  14. Carlos: ermmmmmm susah nak puaskan hati semua kan

    ReplyDelete
  15. Artis...biasalah tu. Sentiasa jadi perhatian.

    Ingatkan salah umah tadi. Catik cat baru ☺☺

    ReplyDelete
  16. tu yg aku malas nak jadik artis, kalau tak, mesti aku pun penuh dgn gosip....muahahahaha....

    ReplyDelete
  17. KESIAN PULAK KAK BUI DGN SHILA NI,ADA JER KESALAHAN DIA ORG CARI...TAK HABIS2..

    ReplyDelete
  18. kite pun blm tentu sempurna, so nak tegur org tu tegurlah baik2..

    ReplyDelete
  19. Lawa lah blog baru anummm..tenangnya disini...lagu pun best anum heheh hmmm retis kan...ada je org x suka huhu

    ReplyDelete
  20. eh..eh..umah dah baru laaaa...
    singgah sini...:)

    ReplyDelete
  21. nak tegur orang pun kena ada caranya kan.. :)

    ReplyDelete
  22. wow...dah berwajah baru...cantik :) suka

    ReplyDelete
  23. Tiada yg sempurna di dunia ini kan Anum..msti ada yg silap..
    apapun moga Shiela lebh menjaga penampilan nya.. elak fitnah..:)

    ReplyDelete
  24. Umi: tue la macam2 hal
    Nieyl: thanks sudi singgah

    ReplyDelete
  25. Azhafizah: betul tue
    Wawa: thanks
    Atiey: betul2

    ReplyDelete
  26. assalamualaikum anum....macam2 kes ada...:)

    ReplyDelete
  27. Errmmm...btul tu artis.. semua orang pang... jadi roll model

    ReplyDelete
  28. Cantiklah pulak Shila sekarang ni...
    Yang salah tetap salah...

    ReplyDelete
  29. bila dah terjerumus dengan dunia hiburan memang inilah harga yang perlu di bayar.

    bagilah peluang utknya berubah sedikit demi sedikit.

    kita pun tak perfect mana utk menghenta, org dengan kata kata negatif

    ReplyDelete
  30. Wantie: ye la kan semua diperhatikan

    ReplyDelete
  31. sebaiknya shila diam lah saja dan cuba perbaiki diri. no body perferct. yg komen tu pown mcm laaa bagus sgt kan. aduhhhh......

    ReplyDelete
  32. Shila makin slim la sekarang..cantik..baju tu fesyen..hehe

    ReplyDelete
  33. cantik blog anum....
    nexttime kalo dtg mlka leh roger2 ila yer.....

    jom jengok2 blog ila jom...
    http://fedilapunyeblog.blogspot.com/

    ReplyDelete

Suka tak dengan N3 saya, kalau suka dan rasa terhibur boleh la tinggalkan komen anda.. Terima kasih

Don't Judge A Book By Its Cover

♥Google+ Followers ♥

Happy Moment

Happy Moment
Love u More than u love me

Qudut & Anum

Qudut & Anum

✿YANG RAJIN KOMEN✿

♥ Peminat Anum♥

Labels

Follow Us @ anumkhairil.blogspot.my/