Campaigns

Sep 3, 2013

Erin Malek Bercuti, Ibu Disangka Kakak

Pada 9 Ogos lalu, pelakon yang terkenal menerusi drama Misiku Kuza, Erin Malek difahamkan telah terbang ke Brisbane, Australia bagi meluangkan masa bersama keluarga tercinta.
Erin dikatakan berada di sana selama seminggu dan mereka sekeluarga telah selamat pulang ke Malaysia pada 15 Ogos lepas.
Erin Malek bersama ibunya
Sepanjang berada di negara tersebut, Erin telah sempat berkongsi beberapa foto menariknya bersama peminat dan dalam banyak-banyak foto yang dikongsikan itu, OHBULAN! tertarik dengan sekeping foto yang tertulis caption berbunyi :
Melalui foto tersebut, ibu pelakon itu kelihatan sangat muda dan mereka kelihatan seperti adik beradik. Beberapa orang peminat turut menulis komen mengatakan ibu Erin Malek muda dan juga cantik. Apa kata anda pula?
Erin Malek Insta
Share:

51 comments:

  1. Betullah cam adik beradik jak...sama2 lawa..

    ReplyDelete
  2. salam anum..lama x singgah sini..dah berwajah baru..nice!

    memang nampak muda mama erin ni..kahwin muda kot :)

    ReplyDelete
  3. mOrning anum!!
    erkk.. seksi mak berbanding anak.. huhu..

    ReplyDelete
  4. Mia: sama kan
    Wina: muda kan dia
    Aizu: moning

    ReplyDelete
  5. betul la...
    apa rahsia aweks muda ni??

    ReplyDelete
  6. Nureen: hehehe makan ulam2
    Redza: hehe

    ReplyDelete
  7. mcm tungang terbalik je...

    kaki tu tak cantik

    ReplyDelete
  8. alahaii nmpk mcm adik bradik.. dah ada 3 anak dara dah.. tp yg sorg tu elok bertudung.. si ibu tak pun..hihi.. seksi pulak tu..

    ReplyDelete
  9. mmg nampak muda tapi... mg cpt sedar....mak kan teladan untuk anak2 kn tunjuk contoh yg baik...no seksi seksi seksa tengok

    ReplyDelete
  10. aha...mcm adik badik la...
    lawa dorang..

    ReplyDelete
  11. Untung punya ibu dan anak sama ye paras ruper...mudaaaa...anum cantik lah blog baru nih...ada link x?

    ReplyDelete
  12. assalamualaikum anum...yer la mcm adik beradik je...:)

    ReplyDelete
  13. blog berwajah baru nampak.

    wow mudanya mak dia.memang nampak mcm kakak pun.

    ReplyDelete
  14. seksi nya mak..agak2 la nak seksi pun..macam tak puas muda je..heheh

    ReplyDelete
  15. Zura:lawa kan
    Umi: thanks
    Kamsiah:mybe la

    ReplyDelete
  16. Atiey: nampak muda kan
    Mas: waalaikumussalam
    Wantie: hehehe tukar baju blog plak
    Diana: hahahah

    ReplyDelete
  17. ibu awet muda memang nampak cam kakak adik je ni. :)

    ReplyDelete
  18. ibu awet muda memang nampak cam kakak adik je ni. :)

    ReplyDelete
  19. suka tengok misi kuza, comel...
    hehe

    ReplyDelete
  20. rumah baru ni..cantik tapi agak kekok dari sebelumnya.. :)

    ReplyDelete
  21. Bitt: hehehe ye ke lama2 ok
    Anne: yezaaaaaaaaaa

    ReplyDelete
  22. hihihi...erin kena kekalkan kecomelan lah mcm ni.

    ReplyDelete
  23. Muda giler mak erin ni..nampak cam adik beradik..

    ReplyDelete

Suka tak dengan N3 saya, kalau suka dan rasa terhibur boleh la tinggalkan komen anda.. Terima kasih

Socialize

♥Google+ Followers ♥

Happy Moment

Happy Moment
Love u More than u love me

Qudut & Anum

Qudut & Anum

Labels