Sep 3, 2013

, ,

Erin Malek Bercuti, Ibu Disangka Kakak

Pada 9 Ogos lalu, pelakon yang terkenal menerusi drama Misiku Kuza, Erin Malek difahamkan telah terbang ke Brisbane, Australia bagi meluangkan masa bersama keluarga tercinta.
Erin dikatakan berada di sana selama seminggu dan mereka sekeluarga telah selamat pulang ke Malaysia pada 15 Ogos lepas.
Erin Malek bersama ibunya
Sepanjang berada di negara tersebut, Erin telah sempat berkongsi beberapa foto menariknya bersama peminat dan dalam banyak-banyak foto yang dikongsikan itu, OHBULAN! tertarik dengan sekeping foto yang tertulis caption berbunyi :
Melalui foto tersebut, ibu pelakon itu kelihatan sangat muda dan mereka kelihatan seperti adik beradik. Beberapa orang peminat turut menulis komen mengatakan ibu Erin Malek muda dan juga cantik. Apa kata anda pula?
Erin Malek Insta
Share:

51 comments:

  1. Betullah cam adik beradik jak...sama2 lawa..

    ReplyDelete
  2. salam anum..lama x singgah sini..dah berwajah baru..nice!

    memang nampak muda mama erin ni..kahwin muda kot :)

    ReplyDelete
  3. mOrning anum!!
    erkk.. seksi mak berbanding anak.. huhu..

    ReplyDelete
  4. Mia: sama kan
    Wina: muda kan dia
    Aizu: moning

    ReplyDelete
  5. betul la...
    apa rahsia aweks muda ni??

    ReplyDelete
  6. Nureen: hehehe makan ulam2
    Redza: hehe

    ReplyDelete
  7. Mrs.Eady: hehe
    Hainom: muda kan

    ReplyDelete
  8. mcm tungang terbalik je...

    kaki tu tak cantik

    ReplyDelete
  9. alahaii nmpk mcm adik bradik.. dah ada 3 anak dara dah.. tp yg sorg tu elok bertudung.. si ibu tak pun..hihi.. seksi pulak tu..

    ReplyDelete
  10. Carlos: hehe
    Deqla: sabar je la

    ReplyDelete
  11. mmg nampak muda tapi... mg cpt sedar....mak kan teladan untuk anak2 kn tunjuk contoh yg baik...no seksi seksi seksa tengok

    ReplyDelete
  12. Untung punya ibu dan anak sama ye paras ruper...mudaaaa...anum cantik lah blog baru nih...ada link x?

    ReplyDelete
  13. Cantiknya Mak Erin..
    semua lawa...:)

    ReplyDelete
  14. assalamualaikum anum...yer la mcm adik beradik je...:)

    ReplyDelete
  15. blog berwajah baru nampak.

    wow mudanya mak dia.memang nampak mcm kakak pun.

    ReplyDelete
  16. seksi nya mak..agak2 la nak seksi pun..macam tak puas muda je..heheh

    ReplyDelete
  17. Zura:lawa kan
    Umi: thanks
    Kamsiah:mybe la

    ReplyDelete
  18. Atiey: nampak muda kan
    Mas: waalaikumussalam
    Wantie: hehehe tukar baju blog plak
    Diana: hahahah

    ReplyDelete
  19. ibu awet muda memang nampak cam kakak adik je ni. :)

    ReplyDelete
  20. ibu awet muda memang nampak cam kakak adik je ni. :)

    ReplyDelete
  21. Azhafizah: ye la cm adik beradik

    ReplyDelete
  22. suka tengok misi kuza, comel...
    hehe

    ReplyDelete
  23. rumah baru ni..cantik tapi agak kekok dari sebelumnya.. :)

    ReplyDelete
  24. Bitt: hehehe ye ke lama2 ok
    Anne: yezaaaaaaaaaa

    ReplyDelete
  25. hihihi...erin kena kekalkan kecomelan lah mcm ni.

    ReplyDelete
  26. Muda giler mak erin ni..nampak cam adik beradik..

    ReplyDelete

Suka tak dengan N3 saya, kalau suka dan rasa terhibur boleh la tinggalkan komen anda.. Terima kasih

NUFFNANG