Campaigns

Sep 27, 2013

Anak gajah menangis 5 jam kerana ibu tidak terimanya

Anak gajah ini hampir dibunuh oleh ibunya sendiri 
selepas dilahirkan membuatkan penjaga zoo 
menyelamatkannya sebelum dipijak hingga mati. 
Anak gajah tersebut dilaporkan menangis hampir 5 jam 
kerana kejadian itu sebelum penjaga zoo menenangkannya. 
Kini anak gajah itu dijaga sepenuhnya oleh pihak zoo. Poor baby elephant :’(
 sedihnya
 x leh bayangkan apa dia rasa kan..
akhirnya.. senyum kembali

Share:

46 comments:

  1. lahhhh dh kenapa pulak mak gajah tu.emo lak aku tgk~

    ReplyDelete
  2. Mrs.Eady: sedih kan sis
    Cik Puan: hehehe

    ReplyDelete
  3. kesiannyerr....
    mak dia meroyan kot

    ReplyDelete
  4. jejak kasih la ni...sedih knor rasa

    ReplyDelete
  5. alahai..kesiannya baby elephant ..

    ReplyDelete
  6. alo..lo..sedihnya...kesian tgk air mata anak gajah tu...:)

    ReplyDelete
  7. lor sian nye.. meh aku bela baby jumbo nie.. hari minggu boleh buat elephant show.. 2 tiket seringgit.

    ReplyDelete
  8. Atiey: sian kan dia
    Haryati:sad2
    Al Kisah: yezaaaaaaaaa

    ReplyDelete
  9. kesian nya.....tak apa nanti cari ibu lain yer. hehehe

    p/s : Cowboy Kuantan yunk!

    ReplyDelete
  10. sedih.. ank gajah pn ada prasaan.. cian dia

    ReplyDelete
  11. Sedihnya......mungkin maknya meroyan..

    ReplyDelete
  12. sedihnyer dye nangis...huhu
    aloo....shianyer kat dye :-(

    ReplyDelete
  13. huhuhu..kesiannya.... sedih tgk...sampai 5 jam nanges... mak gajah meroyan la kot...huk huk..

    ReplyDelete
  14. apa kes mak gajah tu tak mau kat anak dia. ciannya... hilang ingatan ke hape nih?

    ReplyDelete
  15. Zaza: sedih dia kan
    Aizu: cian dia
    Hainom: tue la cian dia

    ReplyDelete
  16. Mia: tue la
    Masha: cian dia
    Cik Moon: sedih kan kena tgl
    Wantie: meroyan kot :)

    ReplyDelete
  17. alallaa..sedeh nye tgk ank gajah ni..asal mak dia takmau kat dia ..ni mesti bapak dia takmau bertanggungjawb ni..

    ReplyDelete
  18. kesian nya...kalau kecik boleh jugak dakap2 peluk ,dukung bawak jalan..heheh

    ReplyDelete
  19. Ako: tue la kejam
    Deqla: cian dia kan
    Diana: tue la cian kan
    Ros: tq

    ReplyDelete
  20. assalam
    tragiss kesiannya baby gajah ni kan
    5 jam lama tu

    ReplyDelete
  21. assalamualaikum anum...kesian nyer...:(

    ReplyDelete
  22. Kenapa pulak mak dia nak pijak? Kesian dia.

    ReplyDelete
  23. Leh plak ibu gajah nih xnk ank die..sian ank die

    ReplyDelete
  24. alahai.. siannya.. napa la mak dia x terima anknya eh...

    ReplyDelete
  25. Mama: sad kan
    Mas:sedih kan
    Teena: meroyan kot
    Mimi: cian dia
    Sya: cian dia

    ReplyDelete
  26. alahai kesiannya anak gajah tu...tapi dari apa yg ismeth lihat gambar tu dia cakap anak gajah tu sakit mata...gagaggaga

    ReplyDelete
  27. Apesal plak mak gajah tu tak mo anak dia ?? Ehhh, gajah pun pandai buang anak eak ... Sedih lah pulak ...

    ReplyDelete

Suka tak dengan N3 saya, kalau suka dan rasa terhibur boleh la tinggalkan komen anda.. Terima kasih

♥Google+ Followers ♥

Happy Moment

Happy Moment
Love u More than u love me

Qudut & Anum

Qudut & Anum