Aug 14, 2013

,

Wordless Wednesday #84

Assalamualaikum & Very Good Moning
On Wednesdays all over the internet,
bloggers post a photograph with
no words to explain it on their blog

Hence the ‘wordless’ title.
The idea is that the photo itself says
so much that it doesn’t need any description 
 01
 02
 03
 04
 05
 06
 07
 08
Share:

38 comments:

  1. banyak gak gambar anumtu... sesuailer masuk dalam ww...
    takperler num belum ada rezeki lagikan.. apapun itulah yang terbaik untuk kitakan...

    ReplyDelete
  2. xpe lah.nt ada lah rezeki tu =)

    ReplyDelete
  3. Acik: waalaikumussalam
    Cho: amin

    ReplyDelete
  4. salam sis anum
    Meriah dtg sini tgok gambr2 sis anum..cermin mata tu cantik.

    ReplyDelete
  5. Tirana: hehe thanks sudi singgah

    ReplyDelete
  6. Morning anum. JGn frust2, in shaa allah ada rezeki tu nanti.

    p/s: Tak sabat nak tunggu hujugn bulan sbb tak sabar nak gaji..hehehe...

    ReplyDelete
  7. Fiza: baiklah
    ooo bestnya naik gaji

    ReplyDelete
  8. pic makanan tu menggoda huhu
    pic last tu...InsyaAllah kalau ada rezeki mesti tak kan kemana kan

    ReplyDelete
  9. byknye pic wordless dia..hihi..slm 7 syawal anom. ;)

    ReplyDelete
  10. Wawa: ye la kena redha
    Aizamia3: insyaallah
    Deqla: salam

    ReplyDelete
  11. Happy WW, lawa background blog, selamat hari raya anum

    ReplyDelete
  12. Shoopinggg.... seronoknya... selamat hari raya... xpe cuba lagi...

    ReplyDelete
  13. Selamat hari Raya Anum....

    Jangan kecewa, belum ada rezeki tu...lepas ni cuba lagi

    ReplyDelete
  14. ww.. afternoon.

    dah jadi calon simpanan tu. pas ni ada harapan le

    ReplyDelete
  15. slamat ari raya Anum...
    calon simpanan? TAHNIAH.. Nnt diorg pggl la tu..

    ReplyDelete
  16. Mia: baiklah
    Wantie: insyaallah
    Aizu:thanks

    ReplyDelete
  17. amboi...sakan ko shopping ye noks...

    ReplyDelete
  18. wah shopping ea..

    jgn frust2 insya Allah ada rezeki lain..

    ReplyDelete
  19. Sabar ye, belum rezeki lagi tu..insyaALLAH nanti dapatlah tu ye

    ReplyDelete
  20. wahhhhh...shopping sakan :)) inshaaAllah rezeki tu akan tiba di masa yg tepat :)

    ReplyDelete

Suka tak dengan N3 saya, kalau suka dan rasa terhibur boleh la tinggalkan komen anda.. Terima kasih

NUFFNANG