Campaigns

Aug 27, 2013

Ustaz Azhar Idrus kemalangan, selamat dan tidak cedera

 Penceramah PAS, Ustaz Azhar Idrus telah terbabit dalam kemalangan apabila Volkswagen Golf GTi miliknya bertembung dengan sebuah kereta di simpang lampu isyarat di Kuala Terengganu.

Kejadian berlaku jam 7.45 pagi apabila beliau bersama dalam perjalanan ke Bukit Payung, Marang. Kedua-duanya selamat namun kereta yang dilanggar ustaz mengalami kecederaan di dada manakala anak saudara kepada pemandu kereta yang dilanggar bengkak di kepala dan luka di tangan.

 Teruk jugak keadaan kereta 
 dengar2 memang salah Ustaz..
 Rempuhan yang kuat
 Hancur kan
 Dugaan kan

Share:

25 comments:

  1. boleh berlaku pada sesiapa saja..dimana2 saja..

    ReplyDelete
  2. ada baca jugak cerita ni kat fb aritu..

    ReplyDelete
  3. alhamdulillah semua terselamat :)
    ade tersebar kt fb ari tu :P

    ReplyDelete
  4. Selamat pagi Anum....singgah sini !!

    ReplyDelete
  5. kemalangan boleh berlaku.. hati2lah...

    ReplyDelete
  6. Rasanya kemalangan ni sebelum raya lagi kan.

    ReplyDelete
  7. nanti bergilir gilirlah isteri menjaga. Moga cepat sembuh.

    ReplyDelete
  8. Alhamdulillah semua selamat...

    ReplyDelete
  9. Ada baca cerita ni kt FB hari tu..
    syukur Alhamdulillah UAI tak apa2..

    ReplyDelete
  10. Thanks sudi komen dan singgah blog anum
    semalam anum exam

    ReplyDelete
  11. Memg teruk kemalangan nih..nsib baik xde nyawa melayang...

    ReplyDelete
  12. Mujur hanya cedera ringan... kita semua kena hati2...

    ReplyDelete

Suka tak dengan N3 saya, kalau suka dan rasa terhibur boleh la tinggalkan komen anda.. Terima kasih

Socialize

♥Google+ Followers ♥

Happy Moment

Happy Moment
Love u More than u love me

Qudut & Anum

Qudut & Anum

Labels