Aug 2, 2013

Super Kemalangan: Letupan tapak kuari di Taman Seri Alam, Johor Bahru

Assalamualaikum semua
 Tapak kuari di Jalan Bukit 2, Taman Seri Alam telah mengakibatkan berlakunya letupan dan memberi kesan kepada tebaran baru ke luar kawasan kuari yang berlaku sekitar 12 tengah hari tadi.
Letupan tersebut telah menerbangkan batu-batu bersaiz lebih kurang 2m x 2m sejauh lebih kurang 1 kilometer. Antara kerosakan yang berlaku ialah sebanyak 14 buah kilang, 18 buah kenderaan. Selain kerosakan, letupan ini mencederakan 10 orang pekerja kilang berhampiran dan mengorbankan seorang pekerja kilang warganegara Nepal. Gambar penuh selepas ini.
 02
 03
 04


Share:

44 comments:

  1. Salam Jumaat Anum !....singgah sini

    ReplyDelete
  2. kalau timpa kepala...terus jadi arwah...

    INTI utk Anum..

    ReplyDelete
  3. Mia:salam sis
    Kamsiah: thanks sis

    ReplyDelete
  4. takutnyer tengok !

    ReplyDelete
  5. teruk juga kesan letupan tu..
    kesian mangsa..:(

    ReplyDelete
  6. baru jadi ke anum ke yg itu hari

    ReplyDelete
  7. Siti: tue la
    Atiey: kesian kan
    Phat: yup baru lagi

    ReplyDelete
  8. Nuyui: teruk kan
    Wawa: takut kan
    Redza: kesian mangsa

    ReplyDelete
  9. Ya Allah..sib baik tak terkena manusia.

    ReplyDelete
  10. Wantie: tue la kuasa Allah S.W.T

    ReplyDelete
  11. Salam Jumaat Anum! ish ngerinya…
    Anum ..dah dekat raya..balik mana nant? hehe

    ReplyDelete
  12. Intan: anum balik temerloh...

    ReplyDelete
  13. errr,,,, terok jugak tu.. huhu

    ReplyDelete
  14. lama liya tak singgah sini...
    anum sehat.. ^_~

    ReplyDelete
  15. Lady: salam sis
    Deqla: tue la :(
    Liya: alhamdullilah

    ReplyDelete
  16. Kerusakannya parah banget ya kak.

    ReplyDelete
  17. huhhh dahsyat tul

    selamat hari raya n maaf zahir dan batin ya anum sepanjang kita berblog :)

    ReplyDelete
  18. alahai... malang mmg tak berbau... :(

    ReplyDelete
  19. assalamualaikum anum...wah ngeri nyer bila tengok..;)

    ReplyDelete
  20. Hish.... kesiannya yang jadi mangsa tu

    ReplyDelete
  21. Jos: tue la
    Tirana:salam
    Bitt: sama la kita sis
    Nora:sedih kan
    Nuyui: thanks
    Mas:ngeri kan sis
    Hainom: tue la sedih

    ReplyDelete
  22. Ya Allah....mmg x sangka kan...nauzubillah...mintak simpang

    ReplyDelete
  23. Percaya tak.. akak baru tau tengok entry ni.. nampak sangat dah lama tak amik tau isu semasa.. :(

    ReplyDelete

Suka tak dengan N3 saya, kalau suka dan rasa terhibur boleh la tinggalkan komen anda.. Terima kasih

NUFFNANG