Aug 15, 2013

SPONTANEOUS THURSDAY #56

Sejak bergelar duda setahun yang lalu, baru kali ini Jimmy Shanley berpeluang menyambut Hari Lebaran bersama anak kesayangannya, Zahrah Rania.
Walaupun hanya dapat meluangkan masa bersama Zahrah sehingga raya kedua, namun Jimmy tetap teruja dan mengakui raya tahun ini lebih bermakna daripada tahun-tahun sebelumnya.
Memang kali ini lebih bermakna memandangkan saya akan beraya dengan anak saya buat kali pertama.
Kalau nak diikutkan memang agak janggal sebenarnya untuk membeli persiapan seperti baju raya untuk anak saya, tetapi saya anggap ini sebagai satu pengalaman baru. Masih lagi rasa berdebar-debar sebab ini pertama kali kami beraya berdua.
Dalam masa yang sama, Jimmy melalui portal Utusan Online telah melahirkan rasa syukur kerana pihak mahkamah memberikan keadilan yang saksama kepadanya dan isteri dalam hak penjagaan anak.
Setiap minggu saya akan bersama Zahrah selama tiga hari, walaupun terdetik juga rasa rindu saya akan pastikan waktu dia bersama ibunya tidak diganggu. Soal kepayahan menjadi bapa tunggal ini tidak terlalu terasa memandangkan keluarga sentiasa membantu saya.
Menurut Jimmy lagi, dia merancang untuk membawa Zahrah pulang ke ke Ipoh, Perak bagi meraikan sambutan Aidilfitri bersama keluarga tercinta.

Share:

42 comments:

  1. Alhamdulillah. Walauapapun, ikatan darah mereka tak akan putus...

    ReplyDelete
  2. Kakcik:betul la
    Mazliza:comelnya

    ReplyDelete
  3. serius la...comey gler anak jimmy nie...

    ReplyDelete
  4. salam
    Kunjungan balas pg juga sis anum.
    Dah sarapan ke?

    ReplyDelete
  5. jap je.. dah besar anak dia kan.comei pulak tu.

    ReplyDelete
  6. Acik: comel kan
    NIeyl: cute kan

    ReplyDelete
  7. Tirana: dah thanks sudi singgah
    Deqla: cute kan

    ReplyDelete
  8. tak kenal sape dia ni..tapi anaknya memang comel

    ReplyDelete
  9. comey sgt anak jimmy ni...

    dpt juga dia merasa beraya ngn anak dia kan...alhamdulillah..

    ReplyDelete
  10. comelnye zahrah ^^ macam anak kacukan.

    ReplyDelete
  11. Alhamdulillah.. moga si anak mendapat kasih sayang terbaik dari mereka berdua.. ;)

    psstt: jemput datang ke rumah ye.. dan terima kasih atas jemputan.. tapi blh PM alamat rumah ke aizamia28@gmail.com..?

    ReplyDelete
  12. Comel anak Jimmy Shanley ni kan....

    ReplyDelete
  13. Aizamia3: amin
    Mia: cute kan
    Maszmadi:cute kan

    ReplyDelete
  14. elokler tu buang yang keruh ambil yang jernih... moga terus berbahagia...

    ReplyDelete
  15. comel nyeeee.... seronok betul yer org temerloh tu beraya. heehehe

    ReplyDelete
  16. citer yang dia dah kawen lain tu betul ke ye??

    ReplyDelete
  17. Comelnye zahra rania...semoga semua aman sentiasa

    ReplyDelete
  18. Diana: x sure
    Wawa: cute kan
    Cik Kay: thanks

    ReplyDelete
  19. Anak jimmy pon comel sebab ikut muka dia..hehe #zahrah shanley

    ReplyDelete
  20. Mimi: cutekan
    Cik Viva:comel ek

    ReplyDelete
  21. Hainom: cute sgt2
    Nurul: ye la happy je

    ReplyDelete

Suka tak dengan N3 saya, kalau suka dan rasa terhibur boleh la tinggalkan komen anda.. Terima kasih

Note: Only a member of this blog may post a comment.

NUFFNANG