Campaigns

Aug 1, 2013

SPONTANEOUS THURSDAY #55

Seorang jurugambar bernama Ulric Collette dari Quebec melalui projek yang diberi nama “Visibility” memaparkan tafsiran visual orang yang sama dengan dua perasaan yang berbeza. Nampak scary juga bila ada dua wajah dalam satu kepala.
 01
 02
 03
 04
 05
 06


Share:

42 comments:

  1. erk! macam2 projek diorang ni

    ReplyDelete
  2. assalamualaikum anum...wah mcm2 bentuk ada...:)

    ReplyDelete
  3. Redza: ye la kan
    Mas: waalaikumussalam..

    ReplyDelete
  4. Adehh pening jap tgk gambo ni hehhee

    ReplyDelete
  5. kretip!! tp dah macam alien.. heheh..
    mOrning anum!

    ReplyDelete
  6. macam2 kepandaian nya kan anum

    ReplyDelete
  7. macam2 kepandaian nya kan anum

    ReplyDelete
  8. hihi good combination...semua orang ada banyak emosi kan :)

    ReplyDelete
  9. Salam Ramdhan....
    singgah pagi...
    takuttttnyerrrr

    ReplyDelete
  10. erk! takut plak tengok pic2 ni anum..:)

    ReplyDelete
  11. eh, peliknya.. macam takut pun ada nak tengok.

    ReplyDelete
  12. Deqla: takut ek
    Ros: ye la kan kreatif

    ReplyDelete
  13. akak bertattoo tu la la pulak.

    ReplyDelete
  14. Singgah sini.....macam pening kepala aku tengo kepala dorang ada 2 wajah tu....huhu

    ReplyDelete
  15. singgah sini.
    Salam 28 Ramadhan.. :)

    ReplyDelete
  16. Wantie: sabar je la
    Aiza: kreatif
    Haryati: sabar je la

    ReplyDelete
  17. Lama yer x jumpa anum....anak sis sakit sbb tuh hilang jek 2 hari nih...doakan anak sis sihat ye dik...mcm2 eh diorg edit gambar gitu takut pulak tgk lama2...hehehe

    ReplyDelete
  18. Orang mengandung tak leh tengok ni!

    ReplyDelete
  19. Orang mengandung tak leh tengok ni!

    ReplyDelete
  20. Adess..pening la tengok gambar dorang ni...huhu

    ReplyDelete
  21. Hainom: ye la kan bahaya
    Cik Viva: tue la

    ReplyDelete

Suka tak dengan N3 saya, kalau suka dan rasa terhibur boleh la tinggalkan komen anda.. Terima kasih

Socialize

♥Google+ Followers ♥

Happy Moment

Happy Moment
Love u More than u love me

Qudut & Anum

Qudut & Anum

Labels