Campaigns

Aug 30, 2013

# Sharing # Suka-suka

Juliana Evans Kena Culik?

Melihat tajuk di atas pasti ramai peminat terkejut dan tertanya-tanya betul ke berita tersebut kan?
Sabar dulu, harapnya peminat Juliana Evans tidak mudah melatah atau salah faham, ini hanya sekadar gimik sahaja.
Sebenarnya pada 21 Ogos lalu, pelakon filem Mael Lambong tersebut dilihat sedang berkongsi sekeping foto dilaman Instagramnya dengan caption berbunyi :
Reaksi Juliana sebagai mangsa culik
Menerusi foto yang dipaparkan itu, Juliana dilihat seolah-olah sedang menjadi mangsa culik seorang lelaki tua dan pada masa yang sama, lelaki tersebut turut mengacukan sebilah pisau dileher pelakon wanita tersebut.
Melihat sahaja reaksi comel dan nakal Juliana, ramai peminat memberi respon positif sehingga ada yang sanggup menawarkan diri untuk tolong menyelamatkannya jika perkara tersebut benar-benar berlaku.
Juliana
Untuk makluman, pada ketika ini Juliana sedang sibuk menyambung pelajarannya di peringkat Ijazah Sarjana Muda dalam bidang perfileman, video dan media di Universiti Western Michigan, Amerika Syarikat.
Bagaimanpun, untuk semua peminat Juliana Evans, jom layan beberapa foto menarik pelakon tersebut sewaktu mengikuti aktiviti perkemahan bersama teman-temannya di North Michigan baru-baru ini.

35 comments:

  1. kalau betul2..saya sanggup pergi tolong hihi

    ReplyDelete
  2. geli pulak tgk jambang org tu hahahahh..

    jualiana evans cantik!

    ReplyDelete
  3. Redza: ye la kan
    Wina: hahaha berjambang suda

    ReplyDelete
  4. dunia yang jauhpun rasa dekat sekarangnikan.. macam2 yerk...

    ReplyDelete
  5. Sempat pulak jelir lidah masa kena acu pisau tu ye. Haha

    ReplyDelete
  6. Salam pagi jumaat anum. Suka dgr lagu charki khan ni ☺

    ReplyDelete
  7. hehehe sempat lgi gurau benda2 macam ni, kalau betul2 cam ner !

    ReplyDelete
  8. KA: tau x pe
    Nureen: bahaya gak main2 cm nie

    ReplyDelete
  9. hehe gimik je. btw baru realize background baru belog awak ^^

    ReplyDelete
  10. Mimi: sabar je la
    Nurfaezah: hahaha tq1

    ReplyDelete
  11. hish..serabai benor org gipsi ni noh.

    ReplyDelete
  12. awek cun cam nih mmg ramai la nak jadik hero penyelamat hehe..

    ReplyDelete
  13. takutnya tengok lelaki berjambang tu..

    ReplyDelete
  14. Wantie: ye la kan
    Hidayah: ye la kan
    Mia: thanks
    Diana:hahaha

    ReplyDelete
  15. ingt toi2 td..

    cntik blog..nmpk kemas gtuu..

    cun2.

    ReplyDelete
  16. kena culik olok-olok....menuntut ilmu biar sampai ke negeri china :)

    ReplyDelete
  17. pandai la dia sambung sampai luar negeri..

    ReplyDelete
  18. hahaha...untunglaaaa kalau kena colek leh berfoto bagai.

    ReplyDelete

Suka tak dengan N3 saya, kalau suka dan rasa terhibur boleh la tinggalkan komen anda.. Terima kasih

Don't Judge A Book By Its Cover

♥Google+ Followers ♥

Happy Moment

Happy Moment
Love u More than u love me

Qudut & Anum

Qudut & Anum

✿YANG RAJIN KOMEN✿

♥ Peminat Anum♥

Labels

Follow Us @ anumkhairil.blogspot.my/