Campaigns

Aug 26, 2013

Elfira Loy Dan Nabila Huda Berseronok Di Eropah

Kalau anda pengikut kedua-dua selebriti ini di laman Instagam, mesti anda terpikat dengan gambar-gambar menarik yang dikongsikan oleh mereka sepanjang berada di Eropah.
Bagi yang tidak tahu, Elfira dan Nabila turut bersama pelakon-pelakon lain seperti Betty Rahmad, Bella Daly, Baim Wong, Amar Baharin dan Nazim Othman untuk menjalani penggambaran yang dipercayai di bawah produksi Erma Fatima.
 01
 
 02
 03
 04
 05
 06
Share:

33 comments:

  1. Salam.. Selamat hari raya Aidilfitri Kak Anum :)
    Baru sempat jalan2 sini. maklumlah cuti panjang. heee..

    ReplyDelete
  2. oo patut ada ummi aida ye..betulkan anum umi aida tu

    ReplyDelete
  3. Seronok tgk aksi mrk..
    tak sabar nak tunggu cerita ni..:)

    ReplyDelete
  4. Ros: selamat hari raya
    Kamsiah: cantik kan
    Acik: ye betul
    Knor: cute

    ReplyDelete
  5. Untung betul dapat berjalan sambil bekerja tu.

    ReplyDelete
  6. syok nyeee depa p jenjalan kan? hehe

    ReplyDelete
  7. gituler kalau dah banyak duitkan.. melancong kemanapun bolehkan.. harap akak juga dapat jalan kemanapun akak suka..

    ReplyDelete
  8. sambil menyelam minum air orang kata kan... bertuah badan..

    ReplyDelete
  9. cantiknye gambar....kalau x silap...laki tu pelakon indon kan

    ReplyDelete
  10. dia bercinta ke dengan Baim tu ye??

    ReplyDelete
  11. kalau bab2 acting ni KA suka abil punyer acting dari EL tu !

    ReplyDelete
  12. bestnya g jenjalan lua negara ..huhu

    ReplyDelete
  13. umi ngan elfira ni mcm adik bradik je tgk.. ada iras2..

    ReplyDelete
  14. Deqla: tue la mula2 lu ingat anak angkat umi . masa dia kecik2

    ReplyDelete

Suka tak dengan N3 saya, kalau suka dan rasa terhibur boleh la tinggalkan komen anda.. Terima kasih

♥Google+ Followers ♥

Happy Moment

Happy Moment
Love u More than u love me

Qudut & Anum

Qudut & Anum