Campaigns

Aug 19, 2013

# Sharing # Suka-suka

Drama Band Kini Berlakon Drama Raya?

 Tidak hanya sekadar memperjuangkan seni muzik, kumpulan Drama Band juga nampaknya telah mula mengembangkan bakat mereka dalam bidang lakonan pula.
Sesuai dengan nama kumpulan, Drama Band kini membintangi sebuah drama berjudul Bas King Raya yang turut dimeriahkan lagi dengan kehadiran pelakon berbakat seperti Saiful Apek, Roy Azman, Farah Nabila, Jepp Sepahtu dan Almy Nadia.
Drama muzikal ini mengisahkan tentang tiga orang pemuzik jalanan bernama Zain, Lan dan Wan yang ingin pulang beraya di kampung mereka di Batu Pahat, Johor.
 Nasib mereka baik apabila Abang King menawarkan perjalanan balik ke kampung bersama sepasang suami isteri, Karim dan Amy serta pasangan kekasih, Zaidi dan Mona.
Namun begitu, pelbagai perkara tidak diingini berlaku kepada mereka apabila Abang King nekad mengikut jalan lama selepas tayar van buruk yang mereka naiki pancit dan kehabisan minyak.
Apakah yang akan berlaku seterusnya? Kalau anda nak tahu sama ada mereka berjaya sampai ke kampung halaman dengan selamat atau tidak, silalah menonton Bas King Raya pada Hari Raya ini...

33 comments:

  1. mcm best jekk...
    tp nureen x suka pelakon pompuan tue hehhe...
    sbb dia masa keja kilang ngan nureen sombong orgnyerr...

    ReplyDelete
  2. Bila drama ni? Macam menarik je ni. Hehe

    ReplyDelete
  3. Salam..singgah pagi...
    anum..jom follow blog baru nieyl http://the-brides-boutique.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. dah lepas ek drama ni...

    tak dapek nak layan gelak ketawa.

    ReplyDelete
  5. Wantie: dah lepas da
    Are_lin: comfirm

    ReplyDelete
  6. Alamak dah terlepas cite ni lah...huhu

    ReplyDelete
  7. Ada tengok..penyanyi dia suara sedap la...

    ReplyDelete
  8. da lpas ke lum drama ni... mcm x tertengok jerk raya ritu..

    ReplyDelete
  9. Mia:tue la
    Diana: best kan
    Mas: dah lepas
    KA: sama le

    ReplyDelete
  10. aku sepanjang raya ni tak sempat tgk satu apa pun citer raya...

    ReplyDelete
  11. anum mesti lucu sgt kan cerita nih nak tgk lahhh yeyyy

    ReplyDelete
  12. deqla tgk hari tu.. haha.. mmg lawak..

    ReplyDelete
  13. mmm,agak2 mcam best je

    selamat hari raya anum :)

    kuih ada lagi ke?hihi

    ReplyDelete
  14. tak tengok cerita ni pun.. tengok drama lain ehee

    ReplyDelete
  15. rasanye dah tayang kat tv kan?... tak sempat nak tengok...

    ReplyDelete
  16. Deqla: best kan
    Qaseh:selamat hari raya
    Hanida:hehehe
    Mrs.Eady: best nie sis
    Haryati:dah lepas da
    Bitt: terbaik kan

    ReplyDelete
  17. drama band...macam ada perasan kat tv gak...

    ReplyDelete

Suka tak dengan N3 saya, kalau suka dan rasa terhibur boleh la tinggalkan komen anda.. Terima kasih

Don't Judge A Book By Its Cover

♥Google+ Followers ♥

Happy Moment

Happy Moment
Love u More than u love me

Qudut & Anum

Qudut & Anum

✿YANG RAJIN KOMEN✿

♥ Peminat Anum♥

Labels

Follow Us @ anumkhairil.blogspot.my/