Campaigns

Aug 13, 2013

Diana Danielle Jawab Isu Pendaftaran Nama Anak

Sebelum ini pelakon dan pengarah terkenal, Farid Kamil pernah memaklumkan bahawa putera sulungnya yang dilahirkan pada 2 Julai lalu masih belum diberikan nama, ini kerana dia ingin mendaftarkan nama bayinya itu di Malaysia.
Susulan daripada kenyataan tersebut, terdapat segelintir peminat yang bertanya bagaimanakah pasangan ini akan membawa pulang bayi tersebut sedangkan namanya belum didaftarkan dan sekaligus tiada passport untuk dibawa pulang ke Malaysia.
 
 Foto terbaru Diana Danielle bersama putera sulungnya
Bagi menjawab pertanyaan tersebut,Diana Danielle menjelaskan bahawa anaknya boleh menggunakan passport ekspres dan tiada masalah untuk dia mendaftarkan nama anaknya itu di Malaysia kelak.

Share:

27 comments:

  1. comelnye baby diana danielle...geram tengok

    ReplyDelete
  2. CANTIK BLOG..SENANG BACA..

    BOLEH AJE DAFTAR KAT SINI...

    ReplyDelete
  3. Wawa: comel kan
    Acik:selamat hari raya
    Knor: Thanks

    ReplyDelete
  4. apa2 pon, tahniah buat mereka berdua.....

    selamat hari raya anum, maaf zahir batin..

    ReplyDelete
  5. Tak paham kisah dorang ni..DD tu dok sana study ke atau ikut farid je..pastu asik kontraversi je..kesian kat dorang

    ReplyDelete
  6. Dah tentu dia tau mcm mana nk buatkan....

    ReplyDelete

Suka tak dengan N3 saya, kalau suka dan rasa terhibur boleh la tinggalkan komen anda.. Terima kasih

♥Google+ Followers ♥

Happy Moment

Happy Moment
Love u More than u love me

Qudut & Anum

Qudut & Anum