Campaigns

Aug 23, 2013

Amar Asyraf Berbulan Madu Selepas Raya

 Umum tahu mengenai pernikahan pelakon Setia Hujung Nyawa, Amar Asyraf yang telah berlangsung pada 7 Jun yang lalu. Namun sehingga kini pasangan pengantin baru ini masih belum berpeluang menikmati bulan madu mereka.
Amar yang ditemui sewaktu majlis Anugerah Syawal TV3 baru-baru ini mengakui yang kesibukan adalah punca mereka menangguhkan niat untuk bercuti.
Bagaimanapun, Amar telah merancang untuk membawa isterinya itu ke Selatan Thai sebaik sahaja selesai majlis resepsi sebelah lelaki pada 17 Ogos 2013.
InsyaAllah selepas selesai majlis resepsi nanti, kami akan pergi berbulan madu. Kami berdua suka pulau. Jadi kami rancang nak berbulan madu di Krabi atau Koh Samui.
Selain sibuk menguruskan majlis resepsi yang diadakan seminggu selepas sambutan Hari Raya nanti, Amar turut menyatakan akan membawa isterinya pulang beraya ke rumah mertuanya di Bidor, Perak.
Dalam perkembangan lain, Amar bakal muncul dalam telemovie khas raya menerusi Setia Hujung Nyawa Raya di samping Nelydia Senrose. Pastinya ramai peminat tidak sabar menantikan gandingan comel antara kedua-dua pelakon ini dalam drama fenomena ini.
 
Share:

26 comments:

  1. baru tau nama dia.. huhu.. dah lama x ikut perkembangan dunia hiburan...

    ReplyDelete
  2. akak suka gak ceritatu... tahniah.. muda2 kawen dan harapnyer kekal berpanjangan...

    ReplyDelete
  3. eh, x tau plak drg suami isteri.. ada gak tertgk crita tue.. mmg geram kat amar tau.. huhu

    ReplyDelete
  4. salam jumaat..tapi isteri dia orang lain kan bukan nieyldia.

    ReplyDelete
  5. Rozita: ye la kan
    Zaza: moning
    Syawal: syok kan

    ReplyDelete
  6. Cho: amin
    Nureen: geram kan
    Mazliza:salam jumaat

    ReplyDelete
  7. Minat lakonan dia dlm Setia hujung nyawa... meningkat naik pelakon ni:)

    ReplyDelete
  8. Atiey: best gak kan lakonan dia
    Redza: haha

    ReplyDelete
  9. kahwin muda ni bagus. banyak rezeki.

    ReplyDelete
  10. comei jer budak pompuan sebelah dia tu..haha..

    ReplyDelete
  11. selmt pengantin baru amar n wife..

    ReplyDelete
  12. baru baca cerita perkahwinan dier di paper

    ReplyDelete
  13. Uittt bestnye nk honeymoon lpas raya

    ReplyDelete
  14. suke jugak tengok dia ni berlakon :)

    ReplyDelete
  15. Mama:cute kan
    Mrs.Eady: hihi
    Deqla:semoga bahagia kan
    Knor: huhu pelakon
    KA:tahniah
    Isabel: cute kan
    Haryati::)
    Ros:best kan

    ReplyDelete
  16. teringat dia belakon dengan erin malek dalam telemovie janin emas...

    ReplyDelete
  17. Hainom: dah selamat pun
    Intan: ye betul

    ReplyDelete

Suka tak dengan N3 saya, kalau suka dan rasa terhibur boleh la tinggalkan komen anda.. Terima kasih

Socialize

♥Google+ Followers ♥

Happy Moment

Happy Moment
Love u More than u love me

Qudut & Anum

Qudut & Anum

Labels