Jul 17, 2013

Wordless Wednesday #80

Assalamualaikum & Very Good Moning
On Wednesdays all over the internet,
bloggers post a photograph with
no words to explain it on their blog

Hence the ‘wordless’ title.
The idea is that the photo itself says
so much that it doesn’t need any description
 01
 02
 03
 04
05
Share:

53 comments:

  1. Sukaaaaa Adi Putra...hehe
    nampak penyayang sgt dia ni..:)

    ReplyDelete
  2. dia dok dekat ngan umh aku. nak pesan ape² tak??





    hasih... aku sentiasa terbayang dia berkain pelekat tak pakai baju! muahahaha

    ReplyDelete
  3. amboi...peminat tegar ke ni..but he looks so handsome kan..

    ReplyDelete
  4. Atiey: suka kan
    NMO3:hampeh... untung la selalu nampak dia

    ReplyDelete
  5. Nuyui: yezaaaaaaa
    Siti: ye betul

    ReplyDelete
  6. abg ady antara the best actor kat malaysia nie kan..ape saje watak laaa...semua mmg menjadi...mmg best...semua suke...:)

    ReplyDelete
  7. Adi Putra. suke dia dari dulu sampai sekarang .. :)

    ReplyDelete
  8. Nieyl: betul2
    Nisah: sama le

    ReplyDelete
  9. mmg suka dgn acting adi putra ni !

    ReplyDelete
  10. semoga baby tu meneratkan lagi hubungan Ady dan isterinya..

    sedekah dibulan posa utk Anum hehe

    ReplyDelete
  11. pelakon hero msia yg smart dia la..hehe

    ReplyDelete
  12. anum suka mamat ni ker,, huhuhuh

    ReplyDelete
  13. Kamsiah: amin
    Zura:betul2
    Izan: suka2

    ReplyDelete
  14. hensem, lakonan best tapi tak pernah menang lagi...

    ReplyDelete
  15. salam ramadhan :)
    suka tengok adi putra berlakon...

    ReplyDelete
  16. salam ramadhan..
    papa adam!! hehe

    ReplyDelete
  17. comel je dia memek mulut gitu.. ;)

    ReplyDelete
  18. Bunda: tue la blum lagi
    Wawa: salam ramadhan jugak
    Aizu: handsome kan papa adam

    ReplyDelete
  19. Nureen: ye betul
    Aizamia3: cute

    ReplyDelete
  20. Anak angkat dia kan Anum....

    ReplyDelete
  21. syyyy... nak pergi lepak umah NM03 le. nak intai ady putra ni boleh?

    ReplyDelete
  22. baby..... windunyer bau baby..

    ReplyDelete
  23. minat kat bb dia... =) hehe..

    salam kenal..
    salam ramadhan.. =)

    ReplyDelete
  24. minat adi putra rupanye hehe

    ReplyDelete
  25. eeemmmm...siapa ni anum mcm kenal je

    ReplyDelete
  26. Mas: bestnya ada baby
    Kella:salam perkenalan
    Nur: hehehe

    ReplyDelete
  27. Knor: hahahaha
    Diana: tue la

    ReplyDelete
  28. anak angkat dia kan anum tp yg bagusnya dia tak bagi org cakap tu anak angkat.. sweet..

    secomel gambar no 4...

    anak tetap anak walaupun anak kucing.. ;)

    ReplyDelete
  29. anak dia ke tu, sungguh ketinggalan jaman patik ni huhu

    ReplyDelete
  30. suka jugak adi putra ni sbb muka dia ala2 pelakon hindsutan.. idong mancong..! hihi.. tu baby dia ke?

    ReplyDelete

Suka tak dengan N3 saya, kalau suka dan rasa terhibur boleh la tinggalkan komen anda.. Terima kasih

NUFFNANG