Campaigns

Jul 17, 2013

Wordless Wednesday #80

Assalamualaikum & Very Good Moning
On Wednesdays all over the internet,
bloggers post a photograph with
no words to explain it on their blog

Hence the ‘wordless’ title.
The idea is that the photo itself says
so much that it doesn’t need any description
 01
 02
 03
 04
05
Share:

53 comments:

  1. Sukaaaaa Adi Putra...hehe
    nampak penyayang sgt dia ni..:)

    ReplyDelete
  2. dia dok dekat ngan umh aku. nak pesan ape² tak??





    hasih... aku sentiasa terbayang dia berkain pelekat tak pakai baju! muahahaha

    ReplyDelete
  3. amboi...peminat tegar ke ni..but he looks so handsome kan..

    ReplyDelete
  4. Atiey: suka kan
    NMO3:hampeh... untung la selalu nampak dia

    ReplyDelete
  5. abg ady antara the best actor kat malaysia nie kan..ape saje watak laaa...semua mmg menjadi...mmg best...semua suke...:)

    ReplyDelete
  6. Adi Putra. suke dia dari dulu sampai sekarang .. :)

    ReplyDelete
  7. mmg suka dgn acting adi putra ni !

    ReplyDelete
  8. semoga baby tu meneratkan lagi hubungan Ady dan isterinya..

    sedekah dibulan posa utk Anum hehe

    ReplyDelete
  9. pelakon hero msia yg smart dia la..hehe

    ReplyDelete
  10. Kamsiah: amin
    Zura:betul2
    Izan: suka2

    ReplyDelete
  11. hensem, lakonan best tapi tak pernah menang lagi...

    ReplyDelete
  12. salam ramadhan :)
    suka tengok adi putra berlakon...

    ReplyDelete
  13. salam ramadhan..
    papa adam!! hehe

    ReplyDelete
  14. comel je dia memek mulut gitu.. ;)

    ReplyDelete
  15. Bunda: tue la blum lagi
    Wawa: salam ramadhan jugak
    Aizu: handsome kan papa adam

    ReplyDelete
  16. syyyy... nak pergi lepak umah NM03 le. nak intai ady putra ni boleh?

    ReplyDelete
  17. baby..... windunyer bau baby..

    ReplyDelete
  18. minat kat bb dia... =) hehe..

    salam kenal..
    salam ramadhan.. =)

    ReplyDelete
  19. eeemmmm...siapa ni anum mcm kenal je

    ReplyDelete
  20. seronok la dia dah ada baby..

    ReplyDelete
  21. Mas: bestnya ada baby
    Kella:salam perkenalan
    Nur: hehehe

    ReplyDelete
  22. anak angkat dia kan anum tp yg bagusnya dia tak bagi org cakap tu anak angkat.. sweet..

    secomel gambar no 4...

    anak tetap anak walaupun anak kucing.. ;)

    ReplyDelete
  23. anak dia ke tu, sungguh ketinggalan jaman patik ni huhu

    ReplyDelete
  24. suka jugak adi putra ni sbb muka dia ala2 pelakon hindsutan.. idong mancong..! hihi.. tu baby dia ke?

    ReplyDelete

Suka tak dengan N3 saya, kalau suka dan rasa terhibur boleh la tinggalkan komen anda.. Terima kasih

♥Google+ Followers ♥

Happy Moment

Happy Moment
Love u More than u love me

Qudut & Anum

Qudut & Anum