Campaigns

Jul 30, 2013

Aqasha Respon Isu Poligami Ashraf Muslim?

Assalamualaikum Semua
Sejak berita mengenai perkahwinan kali kedua Ashraf Muslim bersama bekas kru produksi televisyen, Wan Sakinah Ahmad Saburi di Thailand tersebar di media, ramai pihak yang cuba menyatakan pendapat serta memberi respon berhubung isu tersebut. Mungkin ada yang memandang perkara berkenaan ke arah sudut yang positif dan ada juga sebaliknya.
Namun begitu, menerusi laman Twitter milik Aqasha, pelakon drama Dejavu Di Kinabalu itu turut memberi respon mengenai isu poligami dengan memuat naik status berbunyi :
Orang bercerai ada yang bising, orang tambah isteri pun ada juga yang bising. Inilah hakikat, yang patut ada 1 tu tuhan je. Hehehe.
Status Aqasha itu bagaimanapun mendapat perhatian seorang peminat dan menerusi respon berbalas yang diberikan oleh individu terbabit, Aqasha telah menegur dengan menyatakan bahawa, jangan bercakap mengenai isu rumahtangga jika anda belum berkahwin.
 Aqasha sewaktu bernikah dengan isteri tercinta, Noor Baizura
Dalam pada itu, Aqasha turut menegaskan bahawa tidak salah untuk berkahwin di Siam dan melihat perkara tersebut sebagai satu isu yang positif.
 Bagaimanapun isu poligami ini hanya boleh dijawab oleh mereka yang arif sahaja dan sebagai orang luar, lebih elok sekiranya isu seperti itu tidak diulas dengan lebih lanjut kerana dikhuatiri akan mengguris hati pihak tertentu.
Untuk makluman, Aqasha atau nama sebenarnya Firdee Aqasha Rosli telah bernikah dengan wanita pilihannya, Noor Baizura pada tanggal 10 Oktober 2010 dan mereka telah dikurniakan dua orang cahaya mata.
*Entry Auto -Publish
Now kat dalam Dewan Final Exam
Wish me Luck
Share:

38 comments:

  1. macam2 hal la sekarang ni...gud luck anum

    ReplyDelete
  2. gd luck anum..
    nureen dh trima adiah dr anum
    tq ya...
    mmmmm isu hangat, nureen x suka sembang bab ni :P

    ReplyDelete
  3. mOrning anum..
    mcm2 isu timbul sejak ashraf muslim nikat kat siam.. huhu..
    gud luck dear!!

    ReplyDelete
  4. macam-macam masalah...malas nak amik tau lebih2 isu artis ni

    ReplyDelete
  5. tertarik dgn status twitter aqasya tu.. ;)

    ReplyDelete
  6. kalau ikut dari sudut pandang, ada hikmahnya. tapi biarlah sendiri yg tahu kan.. tak mau la nakkomen kat sini kang jadi isu panas membara la pulak.

    ReplyDelete
  7. Syawal: thanks
    Mama: thanks
    Nureen: hehehe sama le

    ReplyDelete
  8. Acik: thanks
    Aizu: thanks
    Wawa: tue la macam2

    ReplyDelete
  9. Deqla: hehe
    Wahida: bertabah la
    KA: Amin
    Wantie: betul

    ReplyDelete
  10. hmm mcm2..tp mtk2 di jauhkan semua ni.huhu

    ReplyDelete
  11. ape pun aku tetap nyampah ngan ashraf muslim...

    ReplyDelete
  12. makin akrab hubungan artis dengan peminat..hehehe

    ReplyDelete
  13. makin akrab hubungan artis dengan peminat..hehehe

    ReplyDelete
  14. mcm2 respon tentang issue ni kan..

    sama2 lah kite berdoa agar mereka bahagia.

    #maaf lambat singgah sini..

    ReplyDelete
  15. Tq share... betul jugak kata Aqasha, kita tak berhak nak menilai apa2. Bagi pada yang layak lah.

    ReplyDelete
  16. hanya mereka yang terlibat je tahu perkara ni. tak berani nak komen :)

    ReplyDelete
  17. eheheh!!sebut je poligami ramai yg trngadah :P

    ReplyDelete

Suka tak dengan N3 saya, kalau suka dan rasa terhibur boleh la tinggalkan komen anda.. Terima kasih

♥Google+ Followers ♥

Happy Moment

Happy Moment
Love u More than u love me

Qudut & Anum

Qudut & Anum