Jun 5, 2013

Wordless Wednesday #76

Assalamualaikum & Very Good Moning
On Wednesdays all over the internet,
bloggers post a photograph with
no words to explain it on their blog

Hence the ‘wordless’ title.
The idea is that the photo itself says
so much that it doesn’t need any description
 01
 02
 03
 04
 05
 06
 07
 08
Share:

48 comments:

  1. seronok nya Anum...
    happy time kan?..:)

    ReplyDelete
  2. cantik pic yang kat jalan keta api tu..suka :)

    ReplyDelete
  3. Atiey: ye betul2
    Redza: thanks
    Sayawal: salam sis

    ReplyDelete
  4. Jangan banyak soal...tengok jekan Num hehe

    ReplyDelete
  5. Nuyui: betul2
    Hainom: yezaaaaaaaaaa

    ReplyDelete
  6. suka yg 1st pic tue... cantik :)

    ReplyDelete
  7. Nureen: thanks sis
    Norzila: hehee

    ReplyDelete
  8. sukaaa sukaaa gambar kat landasan ketapi tu..cantik :)

    ReplyDelete
  9. singgah sini..dah tgok dah pic2 ni semua..

    ReplyDelete
  10. salam,anum..gambar2 corat coret kehidupan anum lately ye :)

    ReplyDelete
  11. Knor: hehehe
    Are: ye betul2

    ReplyDelete
  12. meriahnya!
    motor anum yg nouvoS tu sama ngan motor kami la. hehehe

    ReplyDelete
  13. Selalunya hari Rabu saya kekeringan idea.. Hahaha..

    ReplyDelete
  14. Isabel: sama le letak je gmbr2

    ReplyDelete
  15. picture tell the story iyo dak..hehe

    ReplyDelete
  16. cantik pic kat rail kretapi tu..

    ReplyDelete
  17. Wantie: usha2
    Aizu: fine tq

    ReplyDelete
  18. kenduri yang kat temerloh tu kan? Alhamdulillah selesai kedua2 pihak.

    ReplyDelete
  19. Diana: adik anum
    Aizamia3: hehehe tq

    ReplyDelete
  20. banyak gambar dalam entry nih...;)

    ReplyDelete
  21. Papa: x tau nak update apa dah hehe
    Nurul: salam sis

    ReplyDelete
  22. byk cerita dalam gambar2 ni yer

    ReplyDelete
  23. ni gambr2 storage kt hp ke anum. yg pic kt jembatan ketapi tu mmg awesome. then..... pic no 5 tu desert eahhh?

    ReplyDelete
  24. CM: yezaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

    ReplyDelete

Suka tak dengan N3 saya, kalau suka dan rasa terhibur boleh la tinggalkan komen anda.. Terima kasih

NUFFNANG