Campaigns

Jun 18, 2013

Travel @ Sarawak

Assalamualaikum semua
Hari ini Anum agak bz.. so just nk share
gambar-gambar holiday Anum
Jom kita Layan
 First day @ Kuching
Semua gambar @ Jong"s  Crocodile & Zoo
 Anum sangat teruja masuk kat sini..
 Tiket masuk RM16 dewasa.. 
walau pun tiket mahal.. tp puas hati
 nie masa buaya dibagi makan...
 macam-macam jenis buaya dapat tengok
 show time
 rasa macam dekat sangat ngan buaya nie
 kalau la dia leh lompat hbs ....hehe
Akhirnya hajat tercapai dapat jumpa my BFF...

Share:

56 comments:

  1. Bila la dpt merasa gi sini..huhuhu

    ReplyDelete
  2. bestnya..sy blum prnh smpy lg srwak..trigin juga nk ke sana :)

    ReplyDelete
  3. cuti2 kt sarawak yer...
    tk penah lg jejak srwk..hehe

    ReplyDelete
  4. bila dapat peluang, gunakan ruang yang ada sebaiknya.. ;)

    ReplyDelete
  5. seronoknyer num, akakpun ada gak hajat nak gi Sarawak lagi sbb anak2 belum lagi sampai...

    ReplyDelete
  6. KAK BUI ORG KUCHING TAPI X PERNAH LAGI TMPT TU..HEHE..KALAU G TAK SAMPAI PUN 30 MINIT PERJALANAN..HIHI

    ReplyDelete
  7. Mimi: hehee
    Zaza: takut
    Deq: anum pertama kali smp

    ReplyDelete
  8. Zura: best gak
    Aizamia3: betul2
    Cho: x pe sis plan ok
    Redza:terbaik

    ReplyDelete
  9. bestnya anum g jln2 kt sarawak. ntah bila lagi la saya nak g sana. dulu pegi x dpt nk berjalan pun sbb g atas urusan kerja. huhuhu

    ReplyDelete
  10. aku dulu pi sarawak tak pi pun sini..kalau bwk anak2, mesti dorang suka tgk buaya2 ni...

    ReplyDelete
  11. Mia: thanks
    Nina: best
    Sue: oh ye ke...
    Wahida: betul tue

    ReplyDelete
  12. oh ke sarawak ye Anum :) bestnya.. cuti2 malaysia :)

    ReplyDelete
  13. Cik Viva: takut
    KA: best
    Ros: hehehe

    ReplyDelete
  14. wahh bestnye.. mmg kaki jalan ye.. ? ;p

    ReplyDelete
  15. Hola Anum!

    Crocodile Farm..! Tak pernah smp lagi yg kat Kuching ni... dgrnye crocnye lebih besar & gendut...hehehe

    ReplyDelete
  16. Marya: tue la macam2 jenis ada sis

    ReplyDelete
  17. dlu pnh p buaya kat melaka tu je..ni mcm lg best je..

    ReplyDelete
  18. bestnyer holiday
    dah lama x jejln gini

    ReplyDelete
  19. Nuyui: nie lg besar n best
    Lady: best2

    ReplyDelete
  20. seronoknya jalan2 Sarawak ke Anum??..
    Sabah bila lagi?? hehe:)

    ReplyDelete
  21. kite dh penah g cni.. tp cam x secure sgt tmpt tu. cam uzur sesangat papan2 yg kite pijak tu.. buaya lak bwh kite.. huhu..
    ape pn, show tu mmg superb. leh dgr bunyi boye tu NGAP!

    ReplyDelete
  22. Knor: X Tmn Buaya
    Atiey: kumpul duit lu..hehe
    Aizu: yezaaaaaaaaaa

    ReplyDelete
  23. bestnya jalan2 ke serawak lepas tu dapat tenguk buaya2 yg ganas gitu...hati2 Anum kang kena sambar dek buaya serawak pula he hee....

    ReplyDelete
  24. seronoknya...ada beli kek lapis swak tak?

    ReplyDelete
  25. bestnya .anum ni sokmo2 g jalan ye.len kali nak ikut la, boleh..hihi

    ReplyDelete
  26. heh menakutkan pulak tgk gambar buaya bukak mulut tu...

    ReplyDelete
  27. Buaya tu mesti namanya bujang senang lenang. sebab tak yah dok cari makan. semua org suapkan. hahahaha....


    wah best le tu dpt jumpa BFF

    ReplyDelete
  28. Wantie: alhamdullilah terlepas gak hajat nak jumpa BFF

    ReplyDelete
  29. tengok gbr buaya dah serams..apatah lg nak gi tengok mcm dekat dekat jer jaraknyer huhu..

    ReplyDelete
  30. pegi sarawak wajibla kenal2 ngan buayanyakan,ehehe!!

    ReplyDelete

Suka tak dengan N3 saya, kalau suka dan rasa terhibur boleh la tinggalkan komen anda.. Terima kasih

♥Google+ Followers ♥

Happy Moment

Happy Moment
Love u More than u love me

Qudut & Anum

Qudut & Anum