Campaigns

Jun 10, 2013

# Artis # Sharing

Majlis Pertunangan Fouziah Gous dan Md Zhafran

Assalamualaikum
Hari ini nak share gambar-gambar Fouziah Gous
Sangat cantik.. Anum salah seorang peminat lakonan beliau
Jom kita layan
 01
 02
 03
 04
 05
 06
Tahniah....

48 comments:

  1. tahniah anum... eh.. ingat anum yang tunang..

    ReplyDelete
  2. cantik la nak tunang sekali lagi boleh tak

    ReplyDelete
  3. muka dia sama dgn tunang dia kan num..suka tgk da blakon best

    ReplyDelete
  4. Zaza: betul2
    Marlia: cantik kan dia
    Mia: moning sis

    ReplyDelete
  5. Norzila: betul2 sama 2 jodoh nie
    Aizu: moning

    ReplyDelete
  6. Salam isnin anum..semoga anum sihat selalu....
    cantiknya dia..teringat dia belakon dalam rindu bertamu di Abu Dhabi.

    ReplyDelete
  7. AS SALAM SINGGAH SINI DIK...AMBOI BARU MJLIS BERTUNANG TU....DAH MERIAH SAKAN....SERONOK JADI TUNANG ORANG TAK TAHU LAGI TU....

    ReplyDelete
  8. Intan: Cantik kan
    Nor: ye la artis kan

    ReplyDelete
  9. wahh sm cntek sm padan la..tahniah buat fauziah..mg kekal selamanya

    ReplyDelete
  10. suka tgk FG nie... cantek.. sepadan je depa 2 org nie... :)

    ReplyDelete
  11. acik pun suka sangat tengok muka dia yang cantik tu

    ReplyDelete
  12. acik pun suka sangat tengok muka dia yang cantik tu

    ReplyDelete
  13. dia ni mmg cantik...tinggi lak tu..cukup pakej org kata...

    ReplyDelete
  14. tahniah.. dia sangat sangat cantik.

    ReplyDelete
  15. dia ni memang cantik sangatkan.. ayu gitu... bertuahlah si jejaka.. moga kekallah hubungan merekakan..

    ReplyDelete
  16. grand kan..kalau tak tau ingatkan majlis resepsi hehehe

    ReplyDelete
  17. Nieyl: cantik2
    Wantie:sangat cantik
    Deqla: betul2

    ReplyDelete
  18. Cho: amin
    Knor: jodoh kan
    Pinky: hehehe

    ReplyDelete
  19. ORG DH CANTIK,PAKAI BAJU DAN MAKE UP CANTIK BERTAMBAH2 CANTIK..HIHHI

    ReplyDelete
  20. Nuyui: cantik kan
    Puan Bui: betul tue

    ReplyDelete
  21. moga smpi kejinjang pelamin.. amin

    ReplyDelete
  22. moga kekal hingga ke jinjang pelamin hendaknyer yer !

    ReplyDelete
  23. QA: betul tue
    Nurul: cantik sgt
    Fieda:terbaik

    ReplyDelete

Suka tak dengan N3 saya, kalau suka dan rasa terhibur boleh la tinggalkan komen anda.. Terima kasih

Don't Judge A Book By Its Cover

♥Google+ Followers ♥

Happy Moment

Happy Moment
Love u More than u love me

Qudut & Anum

Qudut & Anum

✿YANG RAJIN KOMEN✿

♥ Peminat Anum♥

Labels

Follow Us @ anumkhairil.blogspot.my/