Campaigns

Jun 17, 2013

# Sharing # Suka-suka

Creative shoes

Assalamualaikum semua
Sekarang nie Anum masih bercuti
Just update gambar shoe yang sangat kreatif
Jom kita layaaaaaaaaaaaan
 01
 02
 03
 04
 05
 06
 07
 08
 09
Yang mana menjdai pilihan anda..?

*Entry Auto -Publish
Masih bercuti.....

29 comments:

  1. eee..iidok ler teman mau makainye..ngeri yong..

    ReplyDelete
  2. yg no.6 tuh mcner la agak nyer die pakai kasut tu yea...hihihi~

    ReplyDelete
  3. ya Allah sapa nak pakai kasut ni anum..geli2 lak hati tgk hehee..

    ReplyDelete
  4. tak sanggup pulak pakai...ada tikus dikaki...hehe

    ReplyDelete
  5. alahaiii..smuanya x minat...seram nk pakai.. hahahhaa..

    ReplyDelete
  6. yang memula tu tak sakit ke kaki pakai..

    ReplyDelete
  7. MACAM MENYAKITKAN JER SEMUA KASUT TU..

    ANUM,MASIH D KUCHING KER?

    ReplyDelete
  8. erk...macam2 jenis dan rupa paras ada yer...

    ReplyDelete
  9. Friend's: thanks sudi singgah blog anum

    ReplyDelete
  10. sgtlah kreatif..tp xsanggup nak pakai la pulok..huhuu

    ReplyDelete
  11. hahaha..sekadar hiasan boleh la kot. kalau nak pakai? erkkkk...pk 10x

    ReplyDelete
  12. tak nak la pakai.. sakit kaki nanti... hihi

    ReplyDelete
  13. haha.. yg dawai tu boleh pakai ke?

    ReplyDelete
  14. LAWAK BETUL LA..TAPI BAB KREATIF TU MMG TABIK SPRINGLAH...

    ReplyDelete
  15. yang last tu. kalau la kita ada sepasang gitu. sure anak anak mabik racun serangga spray...

    ReplyDelete
  16. yg atas tu mcm sakit sakit jer nak pakai hahaha..belum pakai dah sakit..acaner nak pakai ni eekekeke

    ReplyDelete
  17. Wantie: ye la kan
    Pinky: buat hiasan je sis

    ReplyDelete
  18. eheehh!!mcm2 ado..yg berduri tu ngeri...eeee!!

    ReplyDelete

Suka tak dengan N3 saya, kalau suka dan rasa terhibur boleh la tinggalkan komen anda.. Terima kasih

Don't Judge A Book By Its Cover

♥Google+ Followers ♥

Happy Moment

Happy Moment
Love u More than u love me

Qudut & Anum

Qudut & Anum

✿YANG RAJIN KOMEN✿

♥ Peminat Anum♥

Labels

Follow Us @ anumkhairil.blogspot.my/