May 16, 2013

SPONTANEOUS THURSDAY #48

Assalamualaikum Semua
Ok hari ini entry Anum mengenai Love
Jom kita layan je
hehehe
 
 
 

Share:

44 comments:

  1. jangan biar hati dibelenggu perasaan sayang sedangkan dia langsung tiada perasaan tu.. lepaskanlah.. biarkan dia pergi.. ;)

    ReplyDelete
  2. Nina:hehehe
    Kamsiah: rindu bangat

    ReplyDelete
  3. boleh tiru kata2 love tuh anum..nk kasi abg kt umah sbb besday dia bulan depan yeyyy hahaha

    ReplyDelete
  4. syawal: salam
    Redza::)
    Julia: kasi2

    ReplyDelete
  5. Love...cinta.....
    singgah pagi..:)

    ReplyDelete
  6. Nice quote



    selamat pagi cinta!!

    ReplyDelete
  7. aku kangen sama anak2 aku yg ada kat sekolah sekarang ni...heheh...

    ReplyDelete
  8. Izan:selamat pagi
    Wahida: hehhee

    ReplyDelete
  9. quote yang indah..mode rindu pulak adik sorang ni huhu

    ReplyDelete
  10. salam khamis.. alahaiii jiwangnye..tp nice... =)

    ReplyDelete
  11. sumtimes kite kena lepaskan sesuatu yg kite syg tu pergi.. cOz insyaallah penggantinya ALLAH dah sediakan utk kita..better than him/her :)

    ReplyDelete
  12. Diana: hehehe
    Deqla: hahahaha

    ReplyDelete
  13. semoga ada hikmah d sebalik rindu itu....

    ReplyDelete
  14. sangat sangat kangen di zaman persekolahan dulu. selamat hari guru.

    kangen sama guru guru

    ReplyDelete
  15. pcl singgah sini, thnks.. kangen nak balik rumah da ni.. ;)

    ReplyDelete
  16. aduhhhh...luahan rasa ke ni Anum

    ReplyDelete
  17. Qaseh: selamat ptg
    Wantie: kangen kan

    ReplyDelete
  18. Pakcik: hehehe
    Cinta: hahaha

    ReplyDelete
  19. laaa... apsal ni? jangan sedih2 ye..

    ReplyDelete
  20. setiap yg terjadi pasti ada hikmahnya. semoga sentiasa tabah dan sabar. hadapi dgn senyuman :)

    ReplyDelete
  21. nice quote, tq share yer

    ReplyDelete
  22. Sue: thanks sis
    KA: most welcome
    Ros: hehehhee

    ReplyDelete
  23. Betul tu....
    Gambar Farid Kamil ngan Diana Danille terkini tak de ke Num?

    ReplyDelete
  24. amboi... jiwang kemain lagi hehehe

    ReplyDelete
  25. hainom: hahahaha
    Nora: hahaa

    ReplyDelete

Suka tak dengan N3 saya, kalau suka dan rasa terhibur boleh la tinggalkan komen anda.. Terima kasih

NUFFNANG