Campaigns

May 16, 2013

# SPONTANEOUS

SPONTANEOUS THURSDAY #48

Assalamualaikum Semua
Ok hari ini entry Anum mengenai Love
Jom kita layan je
hehehe
 
 
 

44 comments:

  1. jangan biar hati dibelenggu perasaan sayang sedangkan dia langsung tiada perasaan tu.. lepaskanlah.. biarkan dia pergi.. ;)

    ReplyDelete
  2. boleh tiru kata2 love tuh anum..nk kasi abg kt umah sbb besday dia bulan depan yeyyy hahaha

    ReplyDelete
  3. syawal: salam
    Redza::)
    Julia: kasi2

    ReplyDelete
  4. Love...cinta.....
    singgah pagi..:)

    ReplyDelete
  5. aku kangen sama anak2 aku yg ada kat sekolah sekarang ni...heheh...

    ReplyDelete
  6. quote yang indah..mode rindu pulak adik sorang ni huhu

    ReplyDelete
  7. salam khamis.. alahaiii jiwangnye..tp nice... =)

    ReplyDelete
  8. sumtimes kite kena lepaskan sesuatu yg kite syg tu pergi.. cOz insyaallah penggantinya ALLAH dah sediakan utk kita..better than him/her :)

    ReplyDelete
  9. semoga ada hikmah d sebalik rindu itu....

    ReplyDelete
  10. sangat sangat kangen di zaman persekolahan dulu. selamat hari guru.

    kangen sama guru guru

    ReplyDelete
  11. pcl singgah sini, thnks.. kangen nak balik rumah da ni.. ;)

    ReplyDelete
  12. aduhhhh...luahan rasa ke ni Anum

    ReplyDelete
  13. Qaseh: selamat ptg
    Wantie: kangen kan

    ReplyDelete
  14. laaa... apsal ni? jangan sedih2 ye..

    ReplyDelete
  15. setiap yg terjadi pasti ada hikmahnya. semoga sentiasa tabah dan sabar. hadapi dgn senyuman :)

    ReplyDelete
  16. Sue: thanks sis
    KA: most welcome
    Ros: hehehhee

    ReplyDelete
  17. Betul tu....
    Gambar Farid Kamil ngan Diana Danille terkini tak de ke Num?

    ReplyDelete
  18. amboi... jiwang kemain lagi hehehe

    ReplyDelete

Suka tak dengan N3 saya, kalau suka dan rasa terhibur boleh la tinggalkan komen anda.. Terima kasih

Don't Judge A Book By Its Cover

♥Google+ Followers ♥

Happy Moment

Happy Moment
Love u More than u love me

Qudut & Anum

Qudut & Anum

✿YANG RAJIN KOMEN✿

♥ Peminat Anum♥

Labels

Follow Us @ anumkhairil.blogspot.my/