Campaigns

May 13, 2013

Sama Cantik Sama Padan :)

Assalamualaikum semua
Apa Khabar? Lama rasanya x update
Anum baru hbs Team building last week..
Ok hari ini nak share gambar2 Jihan
Sama cantik kan
 01
 02
 03
 04
 05
 06
 07
 08
 09
Memang sama cantik sama padan. Sekali imbas,
 wajah Jehan Miskin dan Julie Camelia Rhee memang seiras. 
Apabila mereka senyum, memang sebiji. Macam adik beradik pun ada.



Share:

39 comments:

  1. singgah pagi....

    memang sama2 cantik dan sangat sepadan....bagaikan dua sejoli....

    ReplyDelete
  2. Singgah pagi isnin sis..
    sama2 mata sepet.. comel ;)

    ReplyDelete
  3. mOrning anum!!
    slamat memulakan tugas di miggu baru :)
    mmg cantik.. tp ni pre-wed ke dh kawen?

    ReplyDelete
  4. semoga jodoh diorang berkekalan

    ReplyDelete
  5. moga mereka kekal bahagia hingga ke akhir hayat.. ;)

    ReplyDelete
  6. Izan: amin
    Phat:betul2
    Redza: amin
    Aizamia3: amin

    ReplyDelete
  7. Singgah pagi. Memula igt lakonan drama. Rupa2nya betul2. Ngeeee

    ReplyDelete
  8. semoga berpanjanganlah jodohnyekan Anim...

    ReplyDelete
  9. dah jodoh... semoga berkekalan... sweet...

    ReplyDelete
  10. Nina: hehehe
    Sunah: tahniah2
    Acik: sama kan

    ReplyDelete
  11. betul la muka dia ada iras...tu lah jodoh nama dia kan

    ReplyDelete
  12. assalamualaikum anum...tahniah2 buat mereka...;)

    ReplyDelete
  13. mmg gojes la gmbr2 kawen depa ni... jauh jehan cari bini..smpai ke korea.. huhu

    ReplyDelete
  14. singgah sini dimalam hari..... wife dia nie mmg orang korea eh... sweet kan..

    ReplyDelete
  15. Samakan muka jehan ngan isteri dia

    ReplyDelete
  16. kunjungan balas
    cukup ceria
    cukup manis
    terima kasih anum

    ReplyDelete
  17. Rohayu: thanks
    Hainom: betul2
    Isabel: :)
    Pokok: jodoh kan
    Mimbar: thanks

    ReplyDelete
  18. entah bila laaaa diorg ni bercinta knnnn...tetiba jer kawin dah. sweet sgt :-)

    ReplyDelete

Suka tak dengan N3 saya, kalau suka dan rasa terhibur boleh la tinggalkan komen anda.. Terima kasih

♥Google+ Followers ♥

Happy Moment

Happy Moment
Love u More than u love me

Qudut & Anum

Qudut & Anum