Campaigns

May 27, 2013

Gambar Perkahwinan Ustaz Azhar Idrus yang ke-3

Assalamualaikum semua

Hi emems sekalian! Best cuti panjang? Hari ni monday blues kah? 
Buat pengetahuan semua, ulama popular, 
Ustaz Azhar Idrus telah bernikah buat kali ke-3.  
dengan seorang gadis bernama Izyan yang berusia 27 tahun. 
 01
 02
 03
 04
 05
 06
 07
08


Share:

47 comments:

  1. Selamat pagi anum..maaf baru berkesempatan nak terjah..wah tahniah ustaz ashar idrus...wife cantik walau[un namppak mata dia ja..:)

    ReplyDelete
  2. Selamat pagi...
    tahniah!wah!3 sudah...tinggal 1 kouta je lagi...hihi~semoga berbahagia.....Amin...

    ReplyDelete
  3. cepatttt...ada satu lagi kekosongan hehe..

    ReplyDelete
  4. selamat pengantin baru UAI

    ReplyDelete
  5. Intan: betul2
    Kakcik: cute
    Nieyl: amin

    ReplyDelete
  6. Alhamdulillah... Selamat dah.. moga bahagia :)


    Cuti wesak, Ros tak ke mana pun.. huhu.. Husband kerja.. jadi fully housewife je.. hihihi

    ReplyDelete
  7. Ros: la ye ke sis
    Nina: amin
    Redza: tahniah2

    ReplyDelete
  8. morningg dik

    smlm majlis UIA, dkt je umah akak tu

    ReplyDelete
  9. Tahniah le buat pasangan pengantin.... mana isteri dia yg lain anum?

    ReplyDelete
  10. wahhh..dah tiga isteri UAI ye. cantik dan masih muda pulak tu. yg kiri kanan pakai purdah hitam tu 1st dan 2nd wife dia kan?

    ReplyDelete
  11. assalamualaikum anum...semoga mereka berbahagia...;)

    ReplyDelete
  12. Muda giler
    Lg moda from ai ni ngeee
    Rezeki ostaz khen

    ReplyDelete
  13. Mas:amin..waalaikummussalam
    Zura:waalaikummussalam
    Lady: betul tue

    ReplyDelete
  14. salam singgah anum...tahniah utk UAI :))

    ReplyDelete
  15. untunglaaa izyan tu. sama ada rmai lelaki yg nangis sbb izyan pilih ustaz, ataupun ramai gadis yg nangis tk dpt tmpt yg izyan dpt. tp tu ok lagi, sbb masih ada 1 lg quota. UAI tu mampu kot....se## bukanlah keutamaan utk dia sebenarnya.

    tahniah izyan sbb sedia bermadu, CiM tk mungkin laaaa kot.

    ReplyDelete
  16. ramai betul up entri psl UAI hari ni..hihi.. tahniah buat pasangan...

    ReplyDelete
  17. ramai betul up entri psl UAI hari ni..hihi.. tahniah buat pasangan...

    ReplyDelete
  18. Kat FB smlm penuh dgn gambar2 perkhawinan UAI ni.. Tahniah buat mempelai, moga bahagia hingga ke syurga..amin! :)

    ReplyDelete
  19. tahniah....
    UAI sanggup menghadapi cabarannyer...
    Macam SY yerk isterinyer muda....

    ReplyDelete
  20. Assalamualaikum.. singgah di pagi hari :)

    ReplyDelete
  21. Doakan yg terbaik....Allah maha besar :)

    ReplyDelete
  22. Atiey:tahniah2
    Cik Kay:hebat nie
    Cho: betul2
    Ros:thanks
    Julia:amin

    ReplyDelete
  23. Alhamdulillah... Tahniah UAI...

    ReplyDelete
  24. a`aa..ada tgk hari tu muda kan isteri ke 3 tu ;)
    lawa pulak tu

    ReplyDelete
  25. semoga bahagia dan berkekalan.

    ReplyDelete

Suka tak dengan N3 saya, kalau suka dan rasa terhibur boleh la tinggalkan komen anda.. Terima kasih

♥Google+ Followers ♥

Happy Moment

Happy Moment
Love u More than u love me

Qudut & Anum

Qudut & Anum