Campaigns

May 17, 2013

# Artis # Sharing

Fahrin Ahmad & Neelofa di Pulau Redang

Assalamualaikum semua
Salam Jumaat
Jom kita layan gambar2 Fahrin & Neelofa
 01
 02
 03
 04
 05
06

38 comments:

  1. bercinta ngan fahrin pulak ka neelofa ni

    ReplyDelete
  2. Nina: hehehe
    Maz: hehehe nie dia org ada shooting
    Deqla: yezaaaaaaaaaa

    ReplyDelete
  3. awek pasir mas ni memang lawa hihi

    ReplyDelete
  4. Waaaa...jeles nealopah. hahahaha

    ReplyDelete
  5. Seronok nya tgk depa.. ada shooting kat sana kot...:)

    ReplyDelete
  6. nice day:)
    saya adalah saya hari ini karena pilihan-pilihan
    yang saya kemarin..


    bagi-bagi motivasi yaa.. :)


    http://wisataoutboundmalang.com/

    ReplyDelete
  7. drama apa ni ek? kot kot dorg tgh shooting kan hehe

    ReplyDelete
  8. wahh lopah..berenang renang ngan abg pahrin..hans tak jeles ke hukhukhuk

    ReplyDelete
  9. bikin filem apa ni. ramai gak pelakon yang lain lepak sekali. ngee

    ReplyDelete
  10. malam tadi tidur mimpi Remy ishak..heheh

    ReplyDelete
  11. ni shooting utk Pilot Cafe...

    ReplyDelete
  12. Sutera: shooting nie
    Pinky: hehehe
    Wantie: betul2

    ReplyDelete
  13. Diana: amboi2
    Zura: best2
    Wahida: yezaaaaaaaaa
    Puan: cantik kan

    ReplyDelete
  14. hmmm..tamo tamo diorg berdua. fahrin saya yg punya. opssss! kikikiki

    ReplyDelete
  15. drama baru kew..

    tenkiu ye sbb sudi support..
    meh semak link uols dan nantikan keputusannya pada bila2 masa sahaja

    http://lobaksusue.blogspot.com/2013/05/senarai-link-perserta-yang-join-qr-mini.html

    ReplyDelete
  16. Hans Isaac tua dah... Kenenkan dgn Fahrin lah... Fahrin pun dah berapa kali dah dok b'cinta sebelum2 ni tapi tak melekat pun...

    ReplyDelete
  17. Sue: hahahhaa
    Izan: cantik kan
    Knor:ye betul
    KA: terbaik
    Qaseh: baiklah

    ReplyDelete
  18. x pernah pi pulau redang..tgk diorg pi nk pi gak thn depan ke hehhe

    ReplyDelete
  19. dulu aku g pulau perhentian jumpa dengan fahrin.. shooting ghak.. memang tempat fav shooting dia kot..

    ReplyDelete

Suka tak dengan N3 saya, kalau suka dan rasa terhibur boleh la tinggalkan komen anda.. Terima kasih

Don't Judge A Book By Its Cover

♥Google+ Followers ♥

Happy Moment

Happy Moment
Love u More than u love me

Qudut & Anum

Qudut & Anum

✿YANG RAJIN KOMEN✿

♥ Peminat Anum♥

Labels

Follow Us @ anumkhairil.blogspot.my/