Apr 5, 2013

, ,

XPDC Gunung Kajang Pulau Tioman Part 4

Assalamualaikum semua
Ok sambungan xpdc lagi
Jangan jemu ek layan gambar2 anum nie
 01
 02
 03
 04
 05
 06
 07
 08
 09
 10
Nie esok harinya... setelah penat semua hilang
sementara nak tunggu naik feri nak balik da

Share:

26 comments:

  1. Bestnya jalan2...Salam jumaat anum...

    ReplyDelete
  2. pic 8 tu memang air cetek ke time tu. ada ikan belacak tak? ngeee~

    ReplyDelete
  3. tq share with us yer

    ReplyDelete
  4. teringin nak sampai sini...huhu...

    ReplyDelete
  5. dah nak balik .... bestkan akakpun suka pengalaman di tioman dulu.. akak ambil lesen skuba di tioman ... dalam laut dia subhanallah sukar nak gambarkan..

    ReplyDelete
  6. kunjungan perdana gan...
    salam kenal dan sukses terus.

    ReplyDelete
  7. seronoknya buat outdoor aktiviti mcm tu...semenatara masih bujang..nikmatilah kebebasan..dah ada anak,suami nanti..payah sikit..:)

    ReplyDelete
  8. pernah ke Pulau Tioman sekali, sebuah pulau yg sangat cantik...

    ReplyDelete
  9. berjalan sokmo... jeles tengok..huhuhu


    saya ada dalam utusan.. jom tgok :D

    ReplyDelete
  10. tak pernah sampai tioman lagi

    ReplyDelete
  11. thanks pada sudi yang komen

    ReplyDelete
  12. Pernah sekali je gi Tioman tu pun masa ada kursus 16 tahun yg lepas kot!

    ReplyDelete
  13. sronoknya pergi pulau..sy dah lama tak p pulau :)

    ReplyDelete
  14. best! masa kecik je p sini..belum pernah bawa doubleIS ke situ lagi

    ReplyDelete

Suka tak dengan N3 saya, kalau suka dan rasa terhibur boleh la tinggalkan komen anda.. Terima kasih

NUFFNANG