Apr 11, 2013

SPONTANEOUS THURSDAY #44

Assalamualaikum

Allah sedang menguji hambanya..
sama sama doakan agar Anum di beri kekuatan.. semangat..

Anum sedang mencari dirinya yg dulu
walaupun jauh di sudut hati ada rasa sakit...

tetapi Anum sedang beristiqamah... 
untuk memandang ke hadapan..

 
ALLAH tahu apa yg ada dalam hati ini...
  semoga ALLAH juga memberikan Anum semangat yg tidak putus... 
Amin

Share:

32 comments:

  1. assalamualaikum anum..selamat pagiiii

    ReplyDelete
  2. Semoga Allah SWT memberikan Anum kekuatan, ketabahan dan ketenangan dalam mengahdapi apa juga ujian.

    ReplyDelete
  3. amin...selamat pagi anum...muga di mudahkan urusan ye..i lap u..meh nak hug ckit...xmo sedih k.. (",)

    ReplyDelete
  4. Maz: thanks
    Intan: selamat pagi

    ReplyDelete
  5. Kakcik: amin
    Norzila: thanks sis

    ReplyDelete
  6. sejak kenal anum, rasa mcm nak kongsi jer apa mslh anum..
    tp anum pernah ckp anum jenis ssh nk crita mslh kat org kan..
    apa2 pon dr jauh, nureen doakan semoga semuanya terbaeekk buat anum..
    ALLAH tak kan menguji hambanya dengan ujian yg tak mampu hambanya tanggung..
    insyaALLAH, segala yg anum tanggung ada hikmah di sebaliknya...

    ReplyDelete
  7. as salam...anum, memang sukar untuk kita meluahkan apa yang terbuku...selagi mampu dipendam...dan sesekali airmata itu akan keluar jua...walau sedikit atau deras...biarkan airmata itu mengalir..semoga airmata itu boleh menyembuhkan luka di hati...Allah sebaik-baik pelindung hambaNya yang mehu mengingatiNya..

    ReplyDelete
  8. Moga Anum kuat dalam mengharungi ujian dariNYA..
    Juga moga Anum dianugerahkan kesihatan yang baik dalam menjalani kehidupan seharian..

    ReplyDelete
  9. syawal: salam sis
    Nuyui: amin
    Nureen: terima kasih sis... kata2 sis buat anum kuat

    ReplyDelete
  10. Nor:setuju... hanya airmata sahaja yang mampu mengalir sis
    Aiza: terima kasih

    ReplyDelete
  11. semoga anum kuat utk menghadapi apa jua dugaan dan cabaran. amin

    ReplyDelete
  12. Semoga anum kuat menghadapi ujianNya....amin

    ReplyDelete
  13. redza: terima kasih
    Mia: thanks sis

    ReplyDelete
  14. Amin.. amin.. amin.. moga Anum tabah menghadapinya .. walau apapun cabarannyer akak tahu Anum kuat untuk menghadapinya...

    ReplyDelete
  15. fikir lah ape yg terbaik utk anum ye.... kak ena sentiasa doakan yg baik2 utk kamu

    ReplyDelete
  16. Cho: terima kasih
    NMO3: thanks

    ReplyDelete
  17. ujian tu Allah cipta utk kita supaya kita lebih tabah.

    semestinya Allah sayang pd kita.

    ReplyDelete
  18. assalamualaikum anum...moga akan dipermudahkan,diberikan kecekalan dan ketabahan hati hendaknya amin...:)

    ReplyDelete
  19. Mas: terima kasih atas kata-kata semangat

    ReplyDelete
  20. amin2... tq share this yer

    ReplyDelete
  21. amin... semoga kita dpt menghadapi semua ujianNya dengan penuh ketabahan

    ReplyDelete
  22. Aamiin moga anum kuat ye....banyakkan berdoa ye...

    ReplyDelete
  23. SEMUA YG TERJADI ADA HIKMAHNYA..BERSABARLAH YER

    ReplyDelete
  24. Semoga segala2nya akan kmbali jernih ye,anum..kuatkn hati n prcayala..setiap yg pahit pasti ada manisnya :)

    ReplyDelete

Suka tak dengan N3 saya, kalau suka dan rasa terhibur boleh la tinggalkan komen anda.. Terima kasih

NUFFNANG