Apr 8, 2013

,

Power Bank versi buatan China

Assalamualaikum semua
Selamat Pagi
Ok pagi nie nak share mengenai powerbank
Rasa-rasa la betul ke dalam Power bank macam nie
 01
 02
 03
 04
Bahaya ke tak nie?


Share:

44 comments:

  1. x pastilah , ken atanya yg lebih tahu ni

    ReplyDelete
  2. Power book?....gitu dalam di Num?

    ReplyDelete
  3. KA: hehehe
    Hainom: takut kan

    ReplyDelete
  4. ha..last week ade gak dgr org2 opis ckp pasal benda nie..n dieorg bukak...serius mmg pasir kot dlm die..hihihi~

    ReplyDelete
  5. Kamsiah: tue la macam bahaya
    Mia: power bank
    Nieyl: sabar je la

    ReplyDelete
  6. ermmm ermm..... xsure plak... tak pernah digodek..buka power bank tu.. huhu

    ReplyDelete
  7. gulp... gitu ke ruper dalam power bank tu? menda tu je?

    ReplyDelete
  8. wantie: tau x pe seram la plak
    Knor: ok ke x nie

    ReplyDelete
  9. anum dah buka ke..acik baru je bercadang nak beli

    ReplyDelete
  10. Redza: tue la dia
    Acik: x beli pun lagi takut plak

    ReplyDelete
  11. hrmmmm..agak meragukn kan ,anum..takkanla mcm tu je circuit kt dlm tu..selamat ke nk guna?uhuhu!!

    ReplyDelete
  12. entahler num.. akakni handphone tak canggih tak berapa nak tauler...

    ReplyDelete
  13. QA: tue le pelik kan
    Cho: hehehe

    ReplyDelete
  14. Brg2 dari china irg kata mmf bhy sikit..

    ReplyDelete
  15. eh... mcm bukan power bank jerrr

    ReplyDelete
  16. Nureen: tue le
    Nuyui: sabar je la

    ReplyDelete
  17. hehe..bahaya ni anum..kang org boleh seludup dadah pulak..

    ReplyDelete
  18. adik sya bru beli bnda ni semlam..heheh bnda ni bgs n power klaw yg ori la..hehehe

    ReplyDelete
  19. Mcm pelik jer kandungan dlm power bank 2. ati2 nnti hbis rosak gajet yg beli beribu.

    ReplyDelete
  20. Rozita: betul tue
    Sya: ooo

    ReplyDelete
  21. kalau guna handphone canggih wajib ada power bank ni.tapi tak penah nampak lak yg cam tu..
    Nanti ta cri infonya.

    ReplyDelete
  22. Tirana: tue la x tau betul ke x?

    ReplyDelete
  23. uitttt...pokobondo yg dlm plastic bag tue? 24k mAh tuewww. CiM ada guna power bank jugak dr china, brand YaoBoo. sofar takde masalah. 11k mAh jer. tp tak pernah ler rasa nak buka tengok apa isi dlm tue

    ReplyDelete
  24. IIeta: power bank versi china
    Qaseh: ntah le mcm membahayakan
    Cinta: tue la anum pun ada

    ReplyDelete
  25. Laaa...baru jer beli power bank. Tapi yg murah punya lah.

    ReplyDelete
  26. mangg aii apa ni...hahahhahahha serbuk2 plak tu

    ReplyDelete

Suka tak dengan N3 saya, kalau suka dan rasa terhibur boleh la tinggalkan komen anda.. Terima kasih

NUFFNANG