Campaigns

Apr 8, 2013

# Sharing # Suka-suka

Power Bank versi buatan China

Assalamualaikum semua
Selamat Pagi
Ok pagi nie nak share mengenai powerbank
Rasa-rasa la betul ke dalam Power bank macam nie
 01
 02
 03
 04
Bahaya ke tak nie?


44 comments:

  1. x pastilah , ken atanya yg lebih tahu ni

    ReplyDelete
  2. Power book?....gitu dalam di Num?

    ReplyDelete
  3. ha..last week ade gak dgr org2 opis ckp pasal benda nie..n dieorg bukak...serius mmg pasir kot dlm die..hihihi~

    ReplyDelete
  4. Kamsiah: tue la macam bahaya
    Mia: power bank
    Nieyl: sabar je la

    ReplyDelete
  5. ermmm ermm..... xsure plak... tak pernah digodek..buka power bank tu.. huhu

    ReplyDelete
  6. gulp... gitu ke ruper dalam power bank tu? menda tu je?

    ReplyDelete
  7. wantie: tau x pe seram la plak
    Knor: ok ke x nie

    ReplyDelete
  8. anum dah buka ke..acik baru je bercadang nak beli

    ReplyDelete
  9. Redza: tue la dia
    Acik: x beli pun lagi takut plak

    ReplyDelete
  10. hrmmmm..agak meragukn kan ,anum..takkanla mcm tu je circuit kt dlm tu..selamat ke nk guna?uhuhu!!

    ReplyDelete
  11. entahler num.. akakni handphone tak canggih tak berapa nak tauler...

    ReplyDelete
  12. Brg2 dari china irg kata mmf bhy sikit..

    ReplyDelete
  13. eh... mcm bukan power bank jerrr

    ReplyDelete
  14. hehe..bahaya ni anum..kang org boleh seludup dadah pulak..

    ReplyDelete
  15. adik sya bru beli bnda ni semlam..heheh bnda ni bgs n power klaw yg ori la..hehehe

    ReplyDelete
  16. Mcm pelik jer kandungan dlm power bank 2. ati2 nnti hbis rosak gajet yg beli beribu.

    ReplyDelete
  17. kalau guna handphone canggih wajib ada power bank ni.tapi tak penah nampak lak yg cam tu..
    Nanti ta cri infonya.

    ReplyDelete
  18. uitttt...pokobondo yg dlm plastic bag tue? 24k mAh tuewww. CiM ada guna power bank jugak dr china, brand YaoBoo. sofar takde masalah. 11k mAh jer. tp tak pernah ler rasa nak buka tengok apa isi dlm tue

    ReplyDelete
  19. IIeta: power bank versi china
    Qaseh: ntah le mcm membahayakan
    Cinta: tue la anum pun ada

    ReplyDelete
  20. Laaa...baru jer beli power bank. Tapi yg murah punya lah.

    ReplyDelete
  21. mangg aii apa ni...hahahhahahha serbuk2 plak tu

    ReplyDelete

Suka tak dengan N3 saya, kalau suka dan rasa terhibur boleh la tinggalkan komen anda.. Terima kasih

Don't Judge A Book By Its Cover

♥Google+ Followers ♥

Happy Moment

Happy Moment
Love u More than u love me

Qudut & Anum

Qudut & Anum

✿YANG RAJIN KOMEN✿

♥ Peminat Anum♥

Labels

Follow Us @ anumkhairil.blogspot.my/