Campaigns

Apr 26, 2013

# Nabila Huda # Sharing

Nabila Huda & Nas-T bercuti bersama di Bali

Assalamualaikum semua

Nabila Huda sekali lagi memuat naik gambarnya di Instagram. 
Baru-baru ini dia mengakui sedang hangat bercinta dengan 
Nas-T dan semalam, beberapa keping gambar dia bersama 
Nas-T bercuti di Bali, Indonesia. 
Tidak dapat dipastikan sama ada mereka 
ke sana berdua atau bersama rakan yang lain
Jom kita layan je la gambar2nya

 01
 02
 03
 04
 05
Macam2 kan



36 comments:

  1. Nabila kenallah jugak tp Nas-T tu sape? tak kenal haha

    ReplyDelete
  2. nas t tu yg rancangfan masak pasar maalam tu kan

    ReplyDelete
  3. pakaian.. adusss.. smoga pintu hidayah terbuka utknya.. aminnn

    ReplyDelete
  4. Redza: hehehe
    Syawal: ooooooooo
    Intan: oo ye ke

    ReplyDelete
  5. Nuyui: macam2
    Nureen: tue le
    Aizu: amin

    ReplyDelete
  6. amboi..semakin hangat mereka ni ye.
    nabila mmg artis yg selalu bikin panas je. hehehe

    ReplyDelete
  7. ya Allah..mg mereka cpt2 tersedar....malu tgk

    ReplyDelete
  8. oppsss heheh mcm2 kerenah retis2 nih kan anum...layan je lah hehhe

    ReplyDelete
  9. komen lebih2 pun tak lehkan.. tapi yang duk letak kat tempat orang leh tengok awatnyer...

    ReplyDelete
  10. pakaian mengguat iman. moga-moga terbuka hidayah Tuhan buatnya.

    ReplyDelete
  11. Wahida: best
    Cho: hehehehe sabor je la
    Zeaf: hehehe

    ReplyDelete
  12. Hopefully..
    cantik pemandangan tuh... :)

    ReplyDelete
  13. MCM2 KONTROVERSI NABILA NI..HUHU

    ReplyDelete
  14. malas nak komen ngan dia ni.

    ReplyDelete
  15. No komen...huhu
    Salam jumaat anum..

    ReplyDelete
  16. Nieyl: betul tue
    Bui: macam2 kan
    Wantie: sama le

    ReplyDelete
  17. Mas: ntah le
    Mia:salam sis
    Zulaikha: betul tue
    Haryati: amin

    ReplyDelete
  18. Moga NasT mampu membimbing Nabila menjadi wanita solehah.. ;)

    ReplyDelete
  19. Emmm....Insyaallah nanti berubahlah tu ...

    ReplyDelete
  20. untung si lelaki..belum kawen dah boleh tgk paha,pangkal dada..

    ReplyDelete
  21. semoga Allah memberi petunjuk kpd dia

    ReplyDelete
  22. no komenlah... sama dgn komen knor

    ReplyDelete
  23. assalamualaikum anum...wah seksinya nabila tu...;)

    ReplyDelete
  24. thanks pada semua yang sudi komen
    anum x sehat beberapa hari ini

    ReplyDelete

Suka tak dengan N3 saya, kalau suka dan rasa terhibur boleh la tinggalkan komen anda.. Terima kasih

Don't Judge A Book By Its Cover

♥Google+ Followers ♥

Happy Moment

Happy Moment
Love u More than u love me

Qudut & Anum

Qudut & Anum

✿YANG RAJIN KOMEN✿

♥ Peminat Anum♥

Labels

Follow Us @ anumkhairil.blogspot.my/