Campaigns

Apr 23, 2013

# Artis # Sharing

Koleksi Instagram Fida Ibrahim yang comel

Assalamualaikum Semua
Hari ini short entry ok
Jom layan je gambar2 si fida nie
 01
 02
 03
 04
05

48 comments:

  1. tanpa makeup pun dia kelihatan cantik
    colgate utk anum hehe..

    ReplyDelete
  2. syawal: hehee
    Nuyui: tue le
    Ayu: terbaik

    ReplyDelete
  3. Al Kisah: hehehe layan kan lagu tue
    Kamsiah: hehehehe yezaaaaaaaaaaaa

    ReplyDelete
  4. dia ni ada iras dato' CT kan Num

    ReplyDelete
  5. aku penah jumpa dia kt JJ... sama2 pilih kasut. kecik molek je orangnye... mcm mu le anum... kiut miut... hehehe

    ReplyDelete
  6. Makin comei Fida ni..
    suka dgr lagu dia Apo kono jang tu..hehe:)

    ReplyDelete
  7. dulu dia cam malu2 skang ni cam pandai sket posing.... comei...

    ReplyDelete
  8. dia memang lawa. minat la lagu dia ngan AC tu.

    ReplyDelete
  9. Haryati: cune
    Nea: untung le
    Wantie: suka2

    ReplyDelete
  10. Fiza: cute kan
    Acik: hehehe
    Knor: hahahaha ketawa besar

    ReplyDelete
  11. hai dear :) comel tulisan ni sy senang nak baca hehehe

    suka gmbr si fida ni.. comel2 juga hehe

    ReplyDelete
  12. Nureen: ye betul
    Diana: cute
    Nini: betul2
    Intan::)
    Maz: betul2 ada iras kan
    Nurul: thanks sis

    ReplyDelete
  13. CANTIK TP DATUK T CANTIK LAGI..HIHI

    ReplyDelete
  14. lebih suka tgk dia natural beauty... ;)

    ReplyDelete
  15. comel.dah macam adik tok t dah.hihi

    berbuka di mana haari ni :)

    ReplyDelete

Suka tak dengan N3 saya, kalau suka dan rasa terhibur boleh la tinggalkan komen anda.. Terima kasih

Don't Judge A Book By Its Cover

♥Google+ Followers ♥

Happy Moment

Happy Moment
Love u More than u love me

Qudut & Anum

Qudut & Anum

✿YANG RAJIN KOMEN✿

♥ Peminat Anum♥

Labels

Follow Us @ anumkhairil.blogspot.my/