Apr 23, 2013

, ,

Koleksi Instagram Fida Ibrahim yang comel

Assalamualaikum Semua
Hari ini short entry ok
Jom layan je gambar2 si fida nie
 01
 02
 03
 04
05

Share:

48 comments:

  1. tanpa makeup pun dia kelihatan cantik
    colgate utk anum hehe..

    ReplyDelete
  2. syawal: hehee
    Nuyui: tue le
    Ayu: terbaik

    ReplyDelete
  3. Al Kisah: hehehe layan kan lagu tue
    Kamsiah: hehehehe yezaaaaaaaaaaaa

    ReplyDelete
  4. dia ni ada iras dato' CT kan Num

    ReplyDelete
  5. aku penah jumpa dia kt JJ... sama2 pilih kasut. kecik molek je orangnye... mcm mu le anum... kiut miut... hehehe

    ReplyDelete
  6. Hainom: tue le skit2
    Mia: COMEL

    ReplyDelete
  7. Makin comei Fida ni..
    suka dgr lagu dia Apo kono jang tu..hehe:)

    ReplyDelete
  8. dulu dia cam malu2 skang ni cam pandai sket posing.... comei...

    ReplyDelete
  9. dia memang lawa. minat la lagu dia ngan AC tu.

    ReplyDelete
  10. Haryati: cune
    Nea: untung le
    Wantie: suka2

    ReplyDelete
  11. Fiza: cute kan
    Acik: hehehe
    Knor: hahahaha ketawa besar

    ReplyDelete
  12. hai dear :) comel tulisan ni sy senang nak baca hehehe

    suka gmbr si fida ni.. comel2 juga hehe

    ReplyDelete
  13. Nureen: ye betul
    Diana: cute
    Nini: betul2
    Intan::)
    Maz: betul2 ada iras kan
    Nurul: thanks sis

    ReplyDelete
  14. CANTIK TP DATUK T CANTIK LAGI..HIHI

    ReplyDelete
  15. Sue: cute
    Mimi: hehe
    Bui: ada iras2

    ReplyDelete
  16. lebih suka tgk dia natural beauty... ;)

    ReplyDelete
  17. comel.dah macam adik tok t dah.hihi

    berbuka di mana haari ni :)

    ReplyDelete
  18. Qaseh: buka kat umah je hari2

    ReplyDelete

Suka tak dengan N3 saya, kalau suka dan rasa terhibur boleh la tinggalkan komen anda.. Terima kasih

NUFFNANG