Mar 7, 2013

SPONTANEOUS THURSDAY #40

Layan je la...
 01
 02
Setiap dugaan pasti datang dengan sebab kan...
renung2 kan...
Share:

54 comments:

  1. singgah pagi...as salam...semoga tiada insan yang akan menyalahi Allah
    kerana siapakah kita di sisi Allah..

    ReplyDelete
  2. salam khamis anum...sabar dlm menempuh dugaan...

    ReplyDelete
  3. cik anum selamat pagi...suka kata2 tuh anum :)

    ReplyDelete
  4. singgah pagi khamis

    layannnnn :)

    ReplyDelete
  5. nor: thanks sudi singgah
    iieta: terima kasih
    julia: selamat pagi

    ReplyDelete
  6. Qaseh: baiklah
    Wina: thanks sudi singgah

    ReplyDelete
  7. sokong sangat, setiap dugaan ada hikmahnye

    ReplyDelete
  8. sabar lah dengan apa jua dugaan pesanan khidmat masyarakat dari phat

    ReplyDelete
  9. tepat sekali..Allah lebih tahu tentang kita

    ReplyDelete
  10. tabahkn hati ya... setiap dugaan ada hikmahnya..

    ReplyDelete
  11. Phat: terima kasih
    Redza: betul2
    Nureen: baiklah

    ReplyDelete
  12. DUGAAN MEMATANGKAN KITA SEBAGAI MANUSIA

    ReplyDelete
  13. Dugaan buatkan kita lebih kuat kan :)

    ReplyDelete
  14. setiap yg berlaku ada hikmahnya..percaya pda janji Allah itu pasti ;)

    ReplyDelete
  15. betul tu anum..smeua yg ALLAH SWT jadikan bersebab..kiter hanya perlu doa & redha..

    ReplyDelete
  16. are: betul tue
    Acik: ye la kan
    NMO3:baiklah
    Mrs.eADY: SETUJU2

    ReplyDelete
  17. Selalu percaya setiap yg berlaku pasti ada hikmah yg menanti..
    Allah sdh merencanakan yg terbaik kpd kita..:)

    ReplyDelete
  18. atiey: betul tue
    Knor: yezaaaaaaaaaa

    ReplyDelete
  19. singgah dtg bila sakit berkurang. Thks concern yer

    ReplyDelete
  20. singgah dtg bila sakit berkurang. Thks concern yer

    ReplyDelete
  21. Anum apa kabor?!
    Lama x sggh sini..
    Jgn terlalu lama bersedih dik..
    Rasa nak menangis biarkan saja..
    Lepas tu kita mst lbh kuat dr sebelumnya..
    TC dear..
    Sorry lama x jenguk sini..
    Ni baru ada peluang nak pulun BW.. :D

    ReplyDelete
  22. selamat hari khamis..
    dah hari khamis???hehehh

    ReplyDelete
  23. KA: most welcome
    Mia: baiklah

    ReplyDelete
  24. Salina: baik sis
    Diana: cepat je kan

    ReplyDelete
  25. jangan bersedih lagi... Allah maha besar... salam khamis..

    ReplyDelete
  26. Allah datangkan sedih pada mulanya kerana Allah nak hadiahkan kebahagiaan pada akhirnya

    ReplyDelete
  27. Allah duga tuh tandanya Dia sayang kat kita kan...

    ReplyDelete
  28. sabar ye anum. kuatkan diri, tabahkan hati. Allah nak menguji sesuai dgn kemampuan hambaNya. take care!

    ReplyDelete
  29. Cho: baiklah
    Hainom: betul tue
    Papa: setuju
    Sue: baiklah

    ReplyDelete
  30. setiap dugaan n kejadian ada hikmahnya..

    ReplyDelete
  31. setiap kepahitan mesti ade manisnye , :) bersabar laa ye

    ReplyDelete
  32. dugaan tu tuk kita jadi kuat...=D

    ReplyDelete
  33. jengok kamu pg jumaat yg indah...

    jgn bersedih klau ada yg lebih mbuatkn kamu rasa bahagia.

    contohnya putus cinta, tk perlu bersedih sgt sbb hanya 1 cinta sj yg pergi sdgkn disekeliling kita ada cinta lain esp.family.

    klau ditimpa kemalangan...ya kita boleh bersedih, tp jgn terlalu lama. cuba fikirkan apa yg jd slps kemalangan tu, mungkin sbb kemalangan tu, kita dpt kenal ssuatu yg baru, memperelok hak kita yg lama..

    who know but Allah knows everything.

    ReplyDelete
  34. salam sis anum
    Lawatan tirana aduka di awal pg jumaat.
    Pekabar sis anum?

    ReplyDelete
  35. Nea: thanks
    Wantie: :)
    Nur: betul2
    Nini: betul2
    Cinta: thanks
    Tirana: baik salam jumaat

    ReplyDelete
  36. Ye,Allah Maha Tahu..yakinla pada ketentuanNya:)

    ReplyDelete
  37. benar... Allah Maha Mengetahui... berserahlah padaNya...

    ReplyDelete
  38. tembak 1 untk sis anum di pg ni.hehehe

    ReplyDelete

Suka tak dengan N3 saya, kalau suka dan rasa terhibur boleh la tinggalkan komen anda.. Terima kasih

Note: Only a member of this blog may post a comment.

NUFFNANG