Campaigns

Mar 25, 2013

# Sharing

Bagaimana Zirafah tidur?

Assalamualaikum semua..

Mungkin ramai yang tak mengetahui cara zirafah tidur. 
Yela, orang zaman kita ni tengok zirafah pun dalam zoo je. 
Haha. Ok zirafah tidur seperti gambar di bawah, 
malah ada sesetengah kes zirafah tidur berdiri dan ia pernah direkodkan.
Zirafah tidur 4.6 jam sehari bukan macam kita manusia 
yang perlukan tidur selama 8 jam sehari tapi ada juga yang tidur 14 jam sehari.
 01
 02
 03
cian plak anum tgk ... macam x selesa je kan...

p/s: Ni entry auto publish yek kawan2..sebab time ni 
Anum tengah Bercuti !! 

23 comments:

  1. Salam anum, bestnya bercuti... comel zirafah tido :)

    ReplyDelete
  2. Pagi.....alololooo comel, peha sendiri jadi bantal

    ReplyDelete
  3. alalalalaa..siyes comel dan cute!!
    happy holiday anum!!

    btw, saya tag anum utk join giveaway... http://suriaqistina.blogspot.com/2013/03/malaysias-next-top-lucky-blogger-by-mak.html

    ReplyDelete
  4. ooo..33thn hidup ni baru tau si panjang ni tido cmni..hahah

    ReplyDelete
  5. hahhaha comel yer zirafah tido....kalo kita yg tido cm tu cm ne lah gamak yer kan hehhe

    ReplyDelete
  6. Hehe...comel plak tgk cara Zirafah tu tidur... tak pernah tgk lagi sblm ni...
    Haapy Holiday Anum..:)

    ReplyDelete
  7. comelkan cara dia tido. selamat bercuti ya..

    ReplyDelete
  8. comel lah pulak cara tidur zirafah ni hehehe

    ReplyDelete
  9. tak patah pulak tengkok dia yg panjang tu..comel aje

    ReplyDelete
  10. tak patah ke tengkuk dia ye??heheh

    ReplyDelete
  11. tak patah ke tengkuk dia ye??heheh

    ReplyDelete
  12. Babypose: hehehe seronok2
    Kila: tomei2
    Sue: baiklah.. nanti anum join
    Pen: sama la
    Julia: tau x pe
    Atiey: thanks
    Are: sama le
    Al-kISAH: THANKS

    ReplyDelete
  13. Wantie: thanks
    KA: tomei2
    Knor: tue la
    Haryati: comel gitu
    Diana: x kot
    Mama: cian dia

    ReplyDelete
  14. mcm terkehel leher i sendiri tengok akekekkee

    ReplyDelete
  15. hehe... tak sangka nak gak dia landingkan leher dia tu

    ReplyDelete

Suka tak dengan N3 saya, kalau suka dan rasa terhibur boleh la tinggalkan komen anda.. Terima kasih

Don't Judge A Book By Its Cover

♥Google+ Followers ♥

Happy Moment

Happy Moment
Love u More than u love me

Qudut & Anum

Qudut & Anum

✿YANG RAJIN KOMEN✿

♥ Peminat Anum♥

Labels

Follow Us @ anumkhairil.blogspot.my/