Mar 19, 2013

Bagaimana rupa jantung ikan paus

Assalamualaikum semua
Ok hari ini nak ajak kawan semua
layan dan tengok bagaimana rupanya
Jantung Ikan Paus.. 
 01
 02
 03
 04
Besarnya
Maaf pada semua semalam x leh nak blogwalking
Anum bercuti... hehe thanks pada yang sudi singgah
Share:

43 comments:

  1. besar gila ..kalo masak kicap mahu dapat sekawah ni

    ReplyDelete
  2. mang aii bagaknya...ismeth ckp kalau nak tengok jantung kita dia sebesar saiz penumbuk kita..nasib baik ikan tu tak de tangan kalau tak konpem besar penumbuknya..gagagagaggaa

    ReplyDelete
  3. Mrs.Eady: takut
    Phat: x mo...

    ReplyDelete
  4. Pelangi: seram plak
    Bitt: takut2

    ReplyDelete
  5. alamak takut lak KA tgk ni

    ReplyDelete
  6. sesuailah kan dgn bodinya yg besar

    ReplyDelete
  7. KA: seram kan
    Redza: tue la
    Mia: :)

    ReplyDelete
  8. anum pi cuti mana haaaaaaaa nk ikut hehhe..besar yer jantunggggg :)

    ReplyDelete
  9. Julia: hehehe
    Nuyui: tau x pe

    ReplyDelete
  10. geli la plak...uweeekkk....huhuhuhu...

    ReplyDelete
  11. Zulaikha: tue la ciptaan allah kan
    Amen: besar sgt nie

    ReplyDelete
  12. syawal: hehehe naik geli plak
    Saizuan: errrrrrrrrrrr

    ReplyDelete
  13. Besarnya,geli pun ada nengoknya.

    ReplyDelete
  14. boleh buat gulai jantung ikan paus untuk 1000 orang makan..

    ReplyDelete
  15. Naz: sama la
    Al-Kisah: hehehe x mo makan
    Nora: :)

    ReplyDelete
  16. ee...camtu ker jantung die...
    besar.....

    ReplyDelete
  17. Nieyl: besar kan
    Diana: :)
    Papa: tau x pe

    ReplyDelete
  18. hye anum..nice to meet u..wah zila pun xpenah tgk jantung ye..good info (",)

    ReplyDelete
  19. Mimi: seram lak kan sis
    Knor: heheh
    Norzila: besar kan

    ReplyDelete
  20. Selamat petang anum comel!!! mak aihhh besarnyaaaaaa jantung ikan paus ni....tapi ikan pos tu pon besau nau dah kan...kan

    ReplyDelete
  21. besar sungguh... terpegun sekejap..

    ReplyDelete
  22. intan: geli kan sis
    Mia: sama lae
    Hainom: buat gulai nak

    ReplyDelete

Suka tak dengan N3 saya, kalau suka dan rasa terhibur boleh la tinggalkan komen anda.. Terima kasih

Note: Only a member of this blog may post a comment.

NUFFNANG