Mar 11, 2013

,

Amy Search di tanah suci Mekah

Assalamualaikum semua
Apa Khabar? Dah Sarapan?
Ok hari ini nak ajak kawan-kawan
Tengok gambar otai kita
Jom kita layaaaaaaaaaaaaan
 01
 02
 03
 04
best kan dapat sampai kat sane....
Share:

50 comments:

  1. teringin sangat nk pergi sana ..:')

    ReplyDelete
  2. memang best! teringin sangat nak ke sana

    ReplyDelete
  3. Alhamdulillah...
    Doakan kita semua jejak ke tanah suci nanti. Aminnn

    ReplyDelete
  4. dia perli menunaikan umrah/haji lagi ke? bagusnya..sentiasa beribadah mendekatkan diri kpd Allah. bila la plak turn kita nk ke sana ya

    ReplyDelete
  5. moga dipanggil utk ke sana. in shaa Allah

    ReplyDelete
  6. Aiez: best kan
    Mia: salam
    Nuyui: baiklah
    Redza: sama la

    ReplyDelete
  7. Nina: amin
    Sue: best kans enang banyak duit
    NMO3:Amin
    Nieyl: syukur2

    ReplyDelete
  8. Amanina: :)
    Mrs.Eady: yezaaaaaaaa

    ReplyDelete
  9. in shaa ALLAH, ada rezqi nanti kita sama2 ke sana AMIN

    ReplyDelete
  10. Suka tgk..
    InsyaAllah suatu hari kita plak sampai ke sana..kan ANum?? :)

    ReplyDelete
  11. Insyaallah..akan sampai jugak nanti

    ReplyDelete
  12. MARI SAMA SAMA BERDOA AGAR KITA DAPAT MENJEJAKKAN KAKI KE SANA. AMIN

    ReplyDelete
  13. In Shaa Allah satu hari kita pun akan ke sana ye

    ReplyDelete
  14. Acik: betul
    Wantie: amin
    Mimi: ada rezeki nanti

    ReplyDelete
  15. moga akak juga sampai sana.... impian seorang muslimkan,....

    ReplyDelete
  16. assalamualaikum anum...yer la bestnya dpt pi sana...:)

    ReplyDelete
  17. Ros: amin
    Haryati: best kan dah berkali-kali pg
    Mas: tue la

    ReplyDelete
  18. INNSHAAaLLAH..bile laa dpt ke sana..

    ReplyDelete
  19. slmt malam selasa..sbb singgah malam selasa..hihii...mg suatu hr nanati kita kan sampai jua ke sana

    ReplyDelete
  20. Seronoknya mike semua tu ye!

    ReplyDelete
  21. Izan: betul tue
    Hainom: best

    ReplyDelete
  22. Alhamdulillah...cntik rambut uz Akhil Hayy.

    ReplyDelete
  23. satu hari nanti pasti kita akan sampai ke sana...insyaallah..

    ReplyDelete
  24. nea: betul2
    Amanda: betul tue

    ReplyDelete
  25. sdg berusaha utk menjejak ke sana.

    pic amy yg first ngan u.akhil tu mcm pic zaman atok CiM ke tanah suci puluh thn dulu...

    ReplyDelete
  26. Bitt: yezaaaaaaa
    Cinta: sama la

    ReplyDelete
  27. peeewittttttttttt........,,,,,,............

    ReplyDelete
  28. tIRANA: HEHEHE
    Fieda: syukur2

    ReplyDelete
  29. ALHAMDULILLAH ~

    btw najihah teringin juge nak ke sane :)

    ReplyDelete
  30. Alhmdulillah..untungnya dpt ke sana :)

    ReplyDelete

Suka tak dengan N3 saya, kalau suka dan rasa terhibur boleh la tinggalkan komen anda.. Terima kasih

NUFFNANG