Campaigns

Mar 11, 2013

# Sharing # Suka-suka

Amy Search di tanah suci Mekah

Assalamualaikum semua
Apa Khabar? Dah Sarapan?
Ok hari ini nak ajak kawan-kawan
Tengok gambar otai kita
Jom kita layaaaaaaaaaaaaan
 01
 02
 03
 04
best kan dapat sampai kat sane....

50 comments:

  1. teringin sangat nk pergi sana ..:')

    ReplyDelete
  2. memang best! teringin sangat nak ke sana

    ReplyDelete
  3. Alhamdulillah...
    Doakan kita semua jejak ke tanah suci nanti. Aminnn

    ReplyDelete
  4. dia perli menunaikan umrah/haji lagi ke? bagusnya..sentiasa beribadah mendekatkan diri kpd Allah. bila la plak turn kita nk ke sana ya

    ReplyDelete
  5. moga dipanggil utk ke sana. in shaa Allah

    ReplyDelete
  6. Aiez: best kan
    Mia: salam
    Nuyui: baiklah
    Redza: sama la

    ReplyDelete
  7. Nina: amin
    Sue: best kans enang banyak duit
    NMO3:Amin
    Nieyl: syukur2

    ReplyDelete
  8. in shaa ALLAH, ada rezqi nanti kita sama2 ke sana AMIN

    ReplyDelete
  9. Suka tgk..
    InsyaAllah suatu hari kita plak sampai ke sana..kan ANum?? :)

    ReplyDelete
  10. Insyaallah..akan sampai jugak nanti

    ReplyDelete
  11. MARI SAMA SAMA BERDOA AGAR KITA DAPAT MENJEJAKKAN KAKI KE SANA. AMIN

    ReplyDelete
  12. In Shaa Allah satu hari kita pun akan ke sana ye

    ReplyDelete
  13. Acik: betul
    Wantie: amin
    Mimi: ada rezeki nanti

    ReplyDelete
  14. moga akak juga sampai sana.... impian seorang muslimkan,....

    ReplyDelete
  15. assalamualaikum anum...yer la bestnya dpt pi sana...:)

    ReplyDelete
  16. Ros: amin
    Haryati: best kan dah berkali-kali pg
    Mas: tue la

    ReplyDelete
  17. INNSHAAaLLAH..bile laa dpt ke sana..

    ReplyDelete
  18. slmt malam selasa..sbb singgah malam selasa..hihii...mg suatu hr nanati kita kan sampai jua ke sana

    ReplyDelete
  19. Alhamdulillah...cntik rambut uz Akhil Hayy.

    ReplyDelete
  20. satu hari nanti pasti kita akan sampai ke sana...insyaallah..

    ReplyDelete
  21. sdg berusaha utk menjejak ke sana.

    pic amy yg first ngan u.akhil tu mcm pic zaman atok CiM ke tanah suci puluh thn dulu...

    ReplyDelete
  22. peeewittttttttttt........,,,,,,............

    ReplyDelete
  23. ALHAMDULILLAH ~

    btw najihah teringin juge nak ke sane :)

    ReplyDelete
  24. Alhmdulillah..untungnya dpt ke sana :)

    ReplyDelete

Suka tak dengan N3 saya, kalau suka dan rasa terhibur boleh la tinggalkan komen anda.. Terima kasih

Don't Judge A Book By Its Cover

♥Google+ Followers ♥

Happy Moment

Happy Moment
Love u More than u love me

Qudut & Anum

Qudut & Anum

✿YANG RAJIN KOMEN✿

♥ Peminat Anum♥

Labels

Follow Us @ anumkhairil.blogspot.my/