Campaigns

Feb 18, 2013

# Sharing # Suka-suka

Sophea Natasha Anak Kedua Sheikh Muszaphar

Assalamualaikum semua
Apa khabar semua?
ok pagi nie nak ajak kawan-kawan layan gambar Natasha..
 Cantik sungguh nama anak perempuan kedua Sheikh Muszaphar dan Dr Halina ini. 
Sophea Natasha. Kalau dimurahkan rezeki dapat baby girl nanti, 
 Happy sungguh Abang Nara melihat keluarga bahagia Sheikh Muszaphar. 
Semoga akan terus kekal bahagia sehingga ke syurga. 
Dr Halina pun makin cantik berseri semenjak bertudung. 
Untuk anda yang tidak tahu, Sophea Natasha telah dilahirkan 
pada 19 Januari 2013 kira-kira jam 7.53 malam di HUKM.
 comel kan
 pasangan yang sangat hebat
lena di buai mimpi :)

54 comments:

  1. Jalan-jalan di sini...happy monday !!

    ReplyDelete
  2. Mia: thanks sudi singgah
    Mrs.Eady: heheh

    ReplyDelete
  3. singgah melawat sis.! haisk,anak org hebat. dah besar nanti apa la jadi diorang ek..haha

    ReplyDelete
  4. comel.. putih...
    kecik2 dah glamour kan.. siap ada photoshoot lagik :)

    ReplyDelete
  5. Marlia: thanks sudi melawat
    Nureen: tomei2

    ReplyDelete
  6. syawal: tomei kan
    Bui: ye betulllllllll

    ReplyDelete
  7. Comelll sungguh.. sama mcm kakak dia..DR Halina nmpk makin berseri2 kan Anum??...:)

    ReplyDelete
  8. kecik molek je kan. comel sgt! geram je tgk. hehehe. ade kwn sue ni, muka dia sebijik mcm muka dr. halina ni. cantik kan

    ReplyDelete
  9. anak beranak comel2 belaka...

    mmg hepi family!!

    ReplyDelete
  10. salam anum.

    halus anaknya kan..

    ReplyDelete
  11. waaaaa besarnya mataaaa~~ jeles la ngan sophea

    ReplyDelete
  12. untung hya dia..dua2 anak pompuan..comel2 lak tu..:)

    ReplyDelete
  13. kecik jer anak kedua mereka yer...tapi comel...putih lak tuh...:)

    ReplyDelete
  14. comelnyerrrrr....

    Dr. Halina tu tampak gebussssssssssss

    ReplyDelete
  15. Barulah dapat tengok muka dia... comeynya....

    ReplyDelete
  16. Sunnah: hehehe tomei2
    Maszmadi: tue la cute kan
    Rohayu: yezaaaaaaaaa
    Eitan: geraaaaaaaam

    ReplyDelete
  17. comelnya...kecik je.
    teringat ank 1st akak dlu, msa lahir 7 bln, kecik je

    ReplyDelete
  18. kecik jer nampak baby tuu tak sejuk ker tak pakai baju??

    ReplyDelete
  19. tahniah buat mereka.ada bca jugak smlm tp tak ingt dah kat mana.. hihi

    comel kan

    ReplyDelete

Suka tak dengan N3 saya, kalau suka dan rasa terhibur boleh la tinggalkan komen anda.. Terima kasih

Don't Judge A Book By Its Cover

♥Google+ Followers ♥

Happy Moment

Happy Moment
Love u More than u love me

Qudut & Anum

Qudut & Anum

✿YANG RAJIN KOMEN✿

♥ Peminat Anum♥

Labels

Follow Us @ anumkhairil.blogspot.my/