Campaigns

Feb 19, 2013

Pierre Andre dan Nurhidayah

Assalamualaikum semua...
Pierre Andre telah pun selamat melangsungkan pertunangannya 
dengan seorang gadis yang berasal dari Johor. 
Gadis yang berjaya mencuri hati Pierre ini bernama Nurhidayah.

 Cute
 Cepat-cepatlah naik pelamin. Tak sabar kami nak melihatnya.
 Khatijah Tan tentulah manusia yang paling gembira dengan berita ini 
kerana anaknya bakal bergelar suami orang tidak lama lagi. 
Tersenyum lebar Khatijah Tan bergambar di sebelah bakal menantunya.
Kepada Pierre Andre dan Nurhidayah, tahniah diucapkan.

Share:

51 comments:

  1. Mrs.Eady: cute kan
    Mia: thanks sudi singgah

    ReplyDelete
  2. Syawal: cantik kan
    Mazliza: betul2 skit2

    ReplyDelete
  3. tahniah piere dan tahniah anum buat entry ni hehehe

    ReplyDelete
  4. pandai pilih...:)
    singgah pagi....

    ReplyDelete
  5. Phat: sharing
    Nieyl: selamat.....pagi

    ReplyDelete
  6. lawo deh tunang dia
    mcm muka english lady zaman dulu2 kala

    ReplyDelete
  7. Sidratul: comel kan
    hainom: yezaaaaaaa

    ReplyDelete
  8. Sama cantik sama padan dorang ni..moga kekal hingga ke syurga.:)
    Happy working Anum..

    ReplyDelete
  9. singgah sini....cantik orangnya kan :)

    ReplyDelete
  10. semoga cepat cepat naik pelamin :)

    ReplyDelete
  11. KA: baiklah
    Wina: cantik kan
    Bui: amin

    ReplyDelete
  12. Ros: amin
    Diana: hahaa
    Izan: yezaaaaaaa

    ReplyDelete
  13. cantik orangnya..lelaki selalunya dpt yg cun2kan..bila perempuan pulak selalunya dpt yg tua2..yg tak berapa lawa tapi poketnya berisi..dunia2..jodoh

    ReplyDelete
  14. Knor: hahah jodoh kan
    Qaseh: hehe
    Firdaus: betul2

    ReplyDelete
  15. Cantikkan?mcm mixed pun ada rupanya tu.ala2 pan asian gitu :)

    ReplyDelete
  16. Haryati: amin
    QA: yezaaaaaaaaaaa
    Amanina: tue la

    ReplyDelete

Suka tak dengan N3 saya, kalau suka dan rasa terhibur boleh la tinggalkan komen anda.. Terima kasih

♥Google+ Followers ♥

Happy Moment

Happy Moment
Love u More than u love me

Qudut & Anum

Qudut & Anum