Campaigns

Jan 23, 2013

# Wordless

Wordless Wednesday #58

Assalamualaikum & Very Good Moning
On Wednesdays all over the internet,
bloggers post a photograph with
no words to explain it on their blog

Hence the ‘wordless’ title.
The idea is that the photo itself says
so much that it doesn’t need any description
 01
 02
 03
 04
 05
 06
 07
 08
Sangat Best :)



64 comments:

  1. wahhh beshnye!!

    lagi² kalau gi ramai² mcm nie..

    ReplyDelete
  2. wahh..best nya Anum..
    kemana ni?? happy working dear:)

    ReplyDelete
  3. Atiey: hehehe best sis
    Gua Batu Maloi

    ReplyDelete
  4. Are_lin: jom2
    Nieyl: ilangkan stress

    ReplyDelete
  5. lasak kanmain budak kecik sorang ni

    ReplyDelete
  6. wah.. best.. ai suka.. dah lama tak wat xtvt cenggitu.. hehehe..

    ReplyDelete
  7. Wah best...jalan ramai2 dgn kawan

    ReplyDelete
  8. aizamia3: best kan
    Mia: yezaaaaaaaaa

    ReplyDelete
  9. Bestnye.. sejak2 dh beranak ni tak dapat nk join xtvt mcm ni. thanks sudi singgah blog akak yer.

    ReplyDelete
  10. gua batu belah batu bertangkop...?

    hehe

    ReplyDelete
  11. tgk pic2 ni pun dh rasa seronok anum

    ReplyDelete
  12. Wahida: heheh
    Gedek: yezaaaaaaaaa

    ReplyDelete
  13. Naza: yezaaaa
    KA: betul tue
    Knor::)

    ReplyDelete
  14. dah lama tak join aktiviti luar..best nyer...

    ReplyDelete
  15. ni barul lagiker ni...
    kat ner ni num..
    kegemaran akak dulu2...

    ReplyDelete
  16. memang best kalau ramai ramai macam ni.. masuk gua tu yang paling seronok!

    ReplyDelete
  17. tu dia..depa mandi sampai keruh ayaq.heheh

    ReplyDelete
  18. wah memang best. kalau aktiviti mcm ni lepas habis semua mesti lenguh habis betis.

    ReplyDelete
  19. hutan lipur gua batu.... errr loss.. nasib baik anum ada tulis kat komen... best part makan reramai tu kan?

    ReplyDelete
  20. suka yer buat aktiviti2 mendaki nih...

    ReplyDelete
  21. dah lama tak buat xtvt ceng gini.njy kan :D

    ReplyDelete
  22. bestnya aktiviti camni..siap berendam dlm air lagi tu..

    ReplyDelete
  23. assalamualaikum anum...wah bestnya..)

    ReplyDelete
  24. lawatan awal pg sis
    Salam maulidur rasul sis anum

    ReplyDelete
  25. seronok lau cm nie ramai2... bujang sesuai lah kan.. dpd buat extvt yg tak berpaedah..

    ReplyDelete
  26. salam maulidur rasul anum... seronoknya berexpedesi...

    ReplyDelete
  27. Wantie: tue la sakit2
    Rozita: syok
    Fiza: Gua Batu Maloi
    Papa: best2
    Qaseh: best nie
    Kasih: tue la

    ReplyDelete
  28. Maszull: waalaikummussalam
    Bui: betul2
    Waney: hehehe
    Tirana: salam maulidur rasul
    Nea: salam
    Ayu: salam

    ReplyDelete
  29. wah.. kak anum slalu pegi xpdc... jeles >.<

    ReplyDelete
  30. aktiviti yg menyihatkan badan n mengeratkan silaturrahim

    ReplyDelete
  31. Fara: hehehe jom join
    Mimi: yezaaaaaaaaaaaa

    ReplyDelete

Suka tak dengan N3 saya, kalau suka dan rasa terhibur boleh la tinggalkan komen anda.. Terima kasih

Don't Judge A Book By Its Cover

♥Google+ Followers ♥

Happy Moment

Happy Moment
Love u More than u love me

Qudut & Anum

Qudut & Anum

✿YANG RAJIN KOMEN✿

♥ Peminat Anum♥

Labels

Follow Us @ anumkhairil.blogspot.my/