Campaigns

Jan 9, 2013

Wordless Wednesday #56

Assalamualaikum & Very Good Moning
On Wednesdays all over the internet,
bloggers post a photograph with
no words to explain it on their blog

Hence the ‘wordless’ title.
The idea is that the photo itself says
so much that it doesn’t need any description

 01
 02
 03
 04
 05
 06
 07
wow!! teruja dapat adiah mcm nie

Share:

53 comments:

  1. Mrs.Eady: moning sis
    Mia: great

    ReplyDelete
  2. mmg kagum lah..
    nureen pon dpt adiah jugak semlm hehee

    ReplyDelete
  3. Nureen: hehehe apa adiah tue

    ReplyDelete
  4. kalah kidzania.. kat kidzania pun tak der kerja angkasawan.. ni siap buat bawah katil lagi.. memang sempoi..

    ReplyDelete
  5. Al-Kisah: hebat kan idea seorang ayah

    ReplyDelete
  6. wah~kreatif gler...best nyer...

    ReplyDelete
  7. Selamat pagi anum!! Amboeh2 kreatifnya depaaaa

    ReplyDelete
  8. Nieyl:tue la
    Intan: pagi.. comfirm anak dia teruja

    ReplyDelete
  9. Sue: bagus kan bleh tiru nie
    Kasih: yezaaaaaaa

    ReplyDelete
  10. kreatif nya!...mesti teruja dpt hadiah tu...:)

    ReplyDelete
  11. dapat ayah yg kretip cmni memang layaaaannnn...:)

    ReplyDelete
  12. NMO2: bleh tiru idea dia
    Cheq: hahhaa

    ReplyDelete
  13. sayang seorang bapa kpd anaknya

    ReplyDelete
  14. Orang putih ni mmg kreatif sungguh.... ada aje yang difikirkan utk anak tersayang... ala-ala kat angkasa gitu!

    ReplyDelete
  15. ini bukan tmpt tidur namanya.. hihi.. bagus ada bapa yg kreatif..

    ReplyDelete
  16. Qaseh: heheh
    Redza: betul2
    Diana: betul tue bagus ayah macam nie

    ReplyDelete
  17. Mas: yes
    Hainom: betul tue
    Are_lin: hebat kan idea dia
    Rozita: best ada bapa cm nie

    ReplyDelete
  18. bestnya tp syg husband i bab tukang2 ni fail huhu dia main gitar bolehla :p

    ReplyDelete
  19. wow!

    akak nak buat kereta pakai kotak tisu utk anak2 pun terkial2...

    ReplyDelete
  20. Sudip: hehe x pe sis usaha tangga kejayaan

    ReplyDelete
  21. mlm ni nak mimpi yang ayah datang wat bilik tido kita mcm ni jugak ar. wah bestnya ayah dia....

    ReplyDelete
  22. assalamualaikum anum...wah meriahnya...:)

    ReplyDelete

Suka tak dengan N3 saya, kalau suka dan rasa terhibur boleh la tinggalkan komen anda.. Terima kasih

Socialize

♥Google+ Followers ♥

Happy Moment

Happy Moment
Love u More than u love me

Qudut & Anum

Qudut & Anum

Labels