Campaigns

Jan 31, 2013

# Sharing # Suka-suka

SPONTANEOUS THURSDAY #35

Assalamualaikum Semua
Ok kawan-kawan pagi ini kita layan
Spontaneous
Jom sama-sama kita beringat ya..
 01
 02
 03
Sharing is caring...

55 comments:

  1. salam sis anum
    Gud info and nice
    Tq sharing

    P/s ada post untk sis dalam blog ta tu. Tajuk 'perhatian saguhati'

    ReplyDelete
  2. setuju tu, bila hati dah menjadi keras sukar untuk mengubatinya, mencegah lebih baik dari mengubati..

    ReplyDelete
  3. Tirana: hehehe baiklah
    Kasih: betul2

    ReplyDelete
  4. nice sharing anum. :)

    wahhh..blog anum dah berwajah baru la. rajinnya dia ubah2. hehehe

    ReplyDelete
  5. ustaz Don telah mengexplainkan segala-galanya kan NUm.... TQ...

    Dah tukau lagu eh!

    ReplyDelete
  6. Sue: hehehe
    Nieyl: most welcome
    Hainom: hehe

    ReplyDelete
  7. Alhamdulillah..nice sharing Dear..
    moga kita menjadi insan2 yg di redhai..amin! :)

    ReplyDelete
  8. suka ustaz don.. bagi penerangan jelas.. paham sesangat.. kalau ramai ustaz gini budak2 senang nak paham...

    ReplyDelete
  9. syawal: hehe
    Cho: betul tue
    Knor: sama2

    ReplyDelete
  10. betul semua apa yg ustaz don ckp tu....

    terus aku muhasabah diri...

    ReplyDelete
  11. KAK BUI LOIIIKEEE SEMUA KATA2 TU..BERSEMANGAT MEMBACANYA

    ReplyDelete
  12. nice sharing.. suka jugak tengok program ustaz Don kat tv.

    ReplyDelete
  13. yaaa... yang baik jadi pedoman.. yang tak baik jadikan sempadan... untuk sama2 kita tempuhi perjalanan hidup ini...

    ReplyDelete
  14. haii akak :)
    hewhew.. selalu komen kat blog kite eh? banyaknyeeee kata kata pedoman akak letak! heeee..

    ReplyDelete
  15. KA: betul2
    Roslan: amin
    Noor: hehehe

    ReplyDelete
  16. elakkan dari mengumpat. ya.. kalau boleh nak elak, tetapi kekadang tu termengumpat jugak... adei..

    ReplyDelete
  17. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  18. bagusnya... untuk peringatan kita semua..

    ReplyDelete
  19. Wantie: hehehe biasa le perempuan
    Izan: hehehe
    Cinta: suka2
    Bitt: most welcome
    Mama: hehe
    Intam: u too
    Wina: yezaaaaaa

    ReplyDelete
  20. Ros: ok nanti anum singgah
    Fiza: thanks
    Mimi: thanks
    Tirana: thanks sudi singgah
    Mia: betul2
    Amanina: thanks
    Mulut: big smile
    QA: most welcome

    ReplyDelete

Suka tak dengan N3 saya, kalau suka dan rasa terhibur boleh la tinggalkan komen anda.. Terima kasih

Don't Judge A Book By Its Cover

♥Google+ Followers ♥

Happy Moment

Happy Moment
Love u More than u love me

Qudut & Anum

Qudut & Anum

✿YANG RAJIN KOMEN✿

♥ Peminat Anum♥

Labels

Follow Us @ anumkhairil.blogspot.my/