Campaigns

Jan 7, 2013

Siapa kenal ???


Ramai yang tidak mengetahui pelakon Avaa Vanja 
yang kali terakhir dilihat dalam filem melalui Hantu 
Kak Limah Balik Rumah arahan Mamat Khalid 
telah hampir tiga tahun melangsungkan perkahwinan 
dengan seorang lelaki kacukan India-Inggeris, Aamil Sulaiman.
 Memang comel anak Avaa, dan adalah diharapkan perkahwinan 
Avaa dan Aamil akan berkekalan hingga ke akhir hayat dan 
Merlissa akan membesar menjadi insan yang berguna 
pada bangsa dan negara. Amin.
 Cute
Sweet sangat2


Share:

48 comments:

  1. Macam seiras pulak tengok rupa dorang berdua.....

    ReplyDelete
  2. lama tak tengok dia belakon sekarang..dah kawen rupanya..

    ReplyDelete
  3. Mcm tk perasan je dia ni..anyway tahniah!

    ReplyDelete
  4. Sapa ni Anum... tak kenallah pulak,..

    ReplyDelete
  5. abah: hehehe
    syawal: comel kan

    ReplyDelete
  6. Hainom: hehehe pelakon
    Nuyui: pelakon

    ReplyDelete
  7. Mr.Eady: cute kan
    Mimie: yezaaaaaaaaa
    Niey: comel2

    ReplyDelete
  8. comel..singgah umah awak lama skit...hehee sebelum ni tak sempt...

    ReplyDelete
  9. Maszmadi: amin
    Bitt: ehhehe thanks

    ReplyDelete
  10. Salam anum...avaa dah lama x muncul di kaca tv..suami hensem..anak comel...:)

    ReplyDelete
  11. Menyepi terus dari dunia lakonan kan.

    Comel anak dia.

    ReplyDelete
  12. KA: betul tue
    Wahida: cute kan

    ReplyDelete
  13. avaa cantik anaknya mestilah comel

    ReplyDelete
  14. ingat2 nama dia rupatu bila dah tengoktu baru teringat...
    memang comeller anak dia saebab mak pak hensem dan lawa...

    ReplyDelete
  15. Cho Zila: tue la ikut mak dan ayah

    ReplyDelete
  16. kenal..dulu kurus ja. sekarang ni dah bulat (",)
    comel anak dia

    ReplyDelete
  17. dlm crita tue dia jd apa? x prasan lak hehee

    ReplyDelete
  18. Mazliza: heheh
    Are_Lin: tue la
    Nureen:hehhe

    ReplyDelete
  19. sepadan.. muka pun dah iras iras.

    ReplyDelete
  20. dia jadi ape ek dalam cite tu? tak ingat..

    ReplyDelete
  21. Wantie: tue la jodoh kan
    Sunah: tue la

    ReplyDelete
  22. dua ada jugak berlakon dalam gerak khas kan...

    p/s: anum kalau nak beli boleh mesej amy di hp 0192170372

    ReplyDelete
  23. oooo dia nie...

    kalau sebut nama je.. mmg xkenal.. bila dah tengok muka..baru tau sape.. hehe

    ReplyDelete
  24. Amy: thanks amy
    RedRose: yezaaa
    Cikmoon: hehhe

    ReplyDelete
  25. owhhhhhh..dh khwin ke?dh ada anak pon :)

    ReplyDelete
  26. ohhh. yg jadi hantu jugak tu ea kak. hihiii

    ReplyDelete
  27. haahhh, kenal awek ni. dy bukan pontianak tu ke dlm ceta tuh..hehe

    ReplyDelete
  28. Uihh dah kawen dia..
    Kak anum, cntik blog...simple :)

    ReplyDelete
  29. salam sis anum
    Sib baik ada sis bg tau.
    Lawatan pg sis anum.

    ReplyDelete
  30. Ct kektus: hahahha
    Cinta Zulaikha: yezaaaaaaaaaaa

    ReplyDelete
  31. Ros: thanks dik
    Tirana: hahhaa

    ReplyDelete
  32. oo Avaa manja kan nama dia?.. hihi.. lama dah tak masuk tv ..

    ReplyDelete
  33. watak Ayu yg jd hantu kan?Salam kenal,Jemput ke blog Sy :-)
    nabihahsejutarasa.blogspot.com

    ReplyDelete

Suka tak dengan N3 saya, kalau suka dan rasa terhibur boleh la tinggalkan komen anda.. Terima kasih

Socialize

♥Google+ Followers ♥

Happy Moment

Happy Moment
Love u More than u love me

Qudut & Anum

Qudut & Anum

Labels