Campaigns

Jan 15, 2013

Koleksi gambar Yasmin Hani di Instagram

Assalamualaikum semua
Apa Khabar pagi ini?
Ok entry hari ini nak ajak kawan-kawan
Layan gambar Yasmin Hani
Kenal x? kalau x kenal jom tgk 
gambar2 dia
 01
 02
 03
 04
 05
 06
Fuh! Cantik betul Yasmin Hani berbaju warna pepel ni. 
Gambar ni di ambil sewaktu Yasmin mahu pergi ke 
Celcom Gypsy Nite tempoh hari.


p/s: Ni entry auto publish yek kawan2..sebab time ni 
Anum tengah terlantar di rumah 
Anum mengalami kekejangan otot..
Doakan Anum ya.. Sakit hanya Allah yang Tahu
Sory pada semua x dapat nak BW

Share:

26 comments:

  1. nieyl minat gak ngan die..lakonan die pun best...org kate sedap mate memandang la...:)

    ReplyDelete
  2. Morning....cute jak si yasmin hani ni...

    ReplyDelete
  3. assalam anum..acik pun suka tengok..cantik

    ReplyDelete
  4. Cantiklah dia.

    Smoga cepat sembuh.

    ReplyDelete
  5. lasak si yasmin hani ni... cun plak tu

    ReplyDelete
  6. yasmin hani memang cantik... suami diapun nampak muda yerk...
    akak doakan anum cepat sihat...

    ReplyDelete
  7. gambar last tu cantik...cepat sihat ye

    ReplyDelete
  8. Cantik Yasmin ni..
    moga cepat sembuh ya Anum..byk kan rehat..:)

    ReplyDelete
  9. lepas isteri abg bersalin ni nak hantar bikin balik macam ni laa.... heee3x

    ReplyDelete
  10. Dia ni memang come...
    Tapi Anum sakit??? Dah ok ke belum? beli YOKO YOKO kalau boleh membantu....

    ReplyDelete
  11. mmg cantek dia ni!

    anum get well soon ye..

    ReplyDelete
  12. dia ni mmg comel...


    get well soon anum..

    ReplyDelete
  13. semoga cepat sembuh yer...amin...

    ReplyDelete
  14. take care ye anum. moga cepat sembuh !

    ReplyDelete
  15. terima kasih pada semua kawan2 yang mendoakan saya

    ReplyDelete
  16. suka yg photo pakai baju ala ala arabic tu. lawa sangat

    ReplyDelete

Suka tak dengan N3 saya, kalau suka dan rasa terhibur boleh la tinggalkan komen anda.. Terima kasih

♥Google+ Followers ♥

Happy Moment

Happy Moment
Love u More than u love me

Qudut & Anum

Qudut & Anum