Campaigns

Jan 18, 2013

Gambar Majlis Persandingan Apek Leuniey

Assalamualaikum semua
Apa khabar semua
Ok hari ini nak ajak kawan-kawan gambar Apek
Anum suka tgk gambar2 dia sangat canti
 01
 02
 03
 04
 05
 06
 07
Cantik kan




Share:

64 comments:

  1. Salam Jumaat....Semoga berbahagia hingga ke akhir hayat....

    ReplyDelete
  2. berbahagialah pasangan itu hingga akhirnyakan... gambarnya cantik..

    ReplyDelete
  3. salam jumaat...cantik nyer la pengantin pompuan die..hehe

    ReplyDelete
  4. cantik la...nak sanding balik boleh tak

    ReplyDelete
  5. Salam Jumaat anum sayang..:) anum bekpes apa hari ini? depa dua ni sama cantik sama padan

    ReplyDelete
  6. Intan: sama cantik sama padan, anum makan roti canai, hehe
    Nuyui: :)

    ReplyDelete
  7. untung laaa..... duit banyak boleh buat grand dgn semua cantikkk

    ReplyDelete
  8. Roslan: betul2 lagi satu org sponsor

    ReplyDelete
  9. comel nye kan??? semoga kekal jodoh mereka ke akhir hayat!

    ReplyDelete
  10. oh pattern pelamin 2013....simple...macam shelve ( betul ke eja ni )kat belakang tukan Anum...

    ReplyDelete
  11. semoga berbahagia .xD

    semangat lps ni apek main bola .hee

    ReplyDelete
  12. Baju cantek khen
    Elok la both Chinese look gituew

    ReplyDelete
  13. nea: cute kan
    Hainom: cantik kan
    Fiza: betul2

    ReplyDelete
  14. aisyah: tue la baru dtg semangat dia
    Lady: yezaaaaaaaaaa

    ReplyDelete
  15. sama cantik dan sama padan depa ni..moga kekal hinggah hujung nyawa.
    salam Jumaat Anum:)

    ReplyDelete
  16. atiey: salam jumaat utk atiey...

    ReplyDelete
  17. tgg nak tgk gambar anum..lg cantik ....kan

    ReplyDelete
  18. CANTIKNYA ISTERI APEX...BERTUAH DIA

    ReplyDelete
  19. banyak sangat promo tuk dorang ni.. kadang2 wat orang bosan.. huhu

    ReplyDelete
  20. KA suka pic2 waktu pernikahan mereka hehehe

    ReplyDelete
  21. assalamualaikum anum...cantik2 nyer...;)

    ReplyDelete
  22. airis: betul2
    izan: hahahah
    Bui: bertuah kan

    ReplyDelete
  23. Warna: ye ke..
    Ros: amin
    KA: sama la

    ReplyDelete
  24. Haryati: yezaaaaa
    Are_Lin: betul2
    Mas: sweet kan

    ReplyDelete
  25. ai minat dato' shahriza dari dulu sampai skang!

    ReplyDelete
  26. lawa...lawa... launiey. moga bahagia

    ReplyDelete
  27. sweet.. mmg cantik.. moga bahagia hingga ke akhir hayat..amin

    ReplyDelete
  28. Singgah malam pula di sini :-)
    Leuniey ni memang cantik.

    ReplyDelete
  29. Singgah malam pula di sini :-)
    Leuniey ni memang cantik.

    ReplyDelete
  30. Singgah malam pula di sini :-)
    Leuniey ni memang cantik.

    ReplyDelete
  31. Tumpang gembira dekat diaorang.. Leuniey tu kalau bertudung, 3, 4 kali lecih cantik! ;D



    Lagi best the photolicious ni sebenarnya photografer perempuan, salute sama diaorang.

    ReplyDelete
  32. cantiknya gambar... photographer kamalia kamal plak

    ReplyDelete
  33. Liya: yezaaaaaaa
    Mimi: cantik kan
    Ros: comel kan dia
    Fatin: hebat dok
    Idati: sama cantik

    ReplyDelete
  34. Yousof: ye ke hebatnya
    Amanina: terbaik

    ReplyDelete
  35. bagai pinang di belah dua..comel & hensem..

    ReplyDelete

Suka tak dengan N3 saya, kalau suka dan rasa terhibur boleh la tinggalkan komen anda.. Terima kasih

Socialize

♥Google+ Followers ♥

Happy Moment

Happy Moment
Love u More than u love me

Qudut & Anum

Qudut & Anum

Labels