Campaigns

Jan 28, 2013

Gambar-Gambar Pra Perkahwinan Liyana Jasmay Dan Fathuddin

Assalamualaikum semua

Smart gila!!! Itulah yang terkeluar daripada bibir Anum apabila menatap 
gambar-gambar pra perkahwinan Liyana Jasmay dan Fathuddin 
yang telah diambil oleh CandidSyndrome. 
Memang semuanya awesome-awesome belaka.
Jom kita layaaaaaaaaaaaaan

 01
 02
 03
 04
 05
 06
 07
 08
 09
 10
Kepada Liyana Jasmay dan Fathuddin, semoga persiapan untuk hari 
bahagia anda berjalan dengan lancar. 9 lagi gambar pra perkahwinan 
mereka berdua dengan membaca entri ini sepenuhnya.

p/s: Ni entry auto publish yek kawan2..sebab time ni 
Anum tengah Bercuti !!

Share:

36 comments:

  1. Cantik juga picture depa ni..tapi syg sbb pic ni jg jadi kontroversi skrg..huhu...
    happy holiday sis:)

    ReplyDelete
  2. sweet je.. gambar ni yang xleh tayang kau umum kan

    ReplyDelete
  3. hepi holiday.. smlm ade kontroversi gmbo ni kat melodi..

    ReplyDelete
  4. gambar macam org dah kahwin jer...hehe

    ReplyDelete
  5. ada ke pra perkhwinan ni dlm Islam..

    belum sah lg ni..ya Allah ampunkanlah hamba mu.

    ReplyDelete
  6. alamak... :P selamat bercuti..bestnyer..jelesss :p

    ReplyDelete
  7. wah!cuti lagi...jeles nie..hehe~

    ReplyDelete
  8. Cantiknya.. semua nampak candid

    selamat bercuti anum

    ReplyDelete
  9. Mmg cantik tp lebih cantik jika gmbar diambik selepas diijabkabul...

    Selamat bercuti anum...

    ReplyDelete
  10. wah Anum bercuti lagi ye.. bestnya..

    ReplyDelete
  11. gambar yang memang sangat mengujakan... dasat.. dasat... memang citarasa moden....
    selamat bercuti anum... nanti der gambar kat sini tak..

    ReplyDelete
  12. lama tak mai sini...windu sama akakkkkkkkkkkk

    ReplyDelete
  13. izan: hehehe
    Bui: thanks
    Atiey: tue la kesian depa
    Hana: tue la
    Rahayu: thanks

    ReplyDelete
  14. Haryati: heheh
    Mia: thanks
    Papa: tue la ermmmmmmmmm
    Knor: emmmmmmmmmmmm
    Ros: thanks
    Nieyl: hehehe
    Amanina: thanks

    ReplyDelete
  15. Shima: tue la cian depa
    Mimi: thanks
    Ros: hehehe
    Wina: thanks
    Cho: thanks
    Wantie: :)
    Cinta: sama le

    ReplyDelete
  16. ada tgk b4 ni kat n3 sape x ingat, cantik2 kan...
    wah, bercuti :)
    best jgk xpdc yg anum pegi tu ya... tp penatnya...

    ReplyDelete
  17. hamboi pre wedding dh mcm already married. semoga bahagia hingga hujung nyawalah depa ni kan....

    ReplyDelete
  18. Walaupun sweet.....tapi ada pose yang rasanya kurang sesuai utk mereka....

    ReplyDelete
  19. foto semua comel. tp pity kat LJ sbb foto2 ni tk sepatutnya spreadout. fotographer dia yg tk amanah.

    but anyway, semoga LJ & future soulmate bahagia selalu.

    ReplyDelete
  20. Nureen: best sis
    Nea: amin
    Hainom: tue la
    Cinta: tue la macam2 kan

    ReplyDelete
  21. salam rabu.. wah bercuti kat mana nie??

    ReplyDelete
  22. cantik tu memang la cantik dan menarik gambo depa ni tp itulah susah nak komen la..

    ReplyDelete
  23. Cantik!memang ensem..tapi tak giler laa..kikiki

    ReplyDelete

Suka tak dengan N3 saya, kalau suka dan rasa terhibur boleh la tinggalkan komen anda.. Terima kasih

♥Google+ Followers ♥

Happy Moment

Happy Moment
Love u More than u love me

Qudut & Anum

Qudut & Anum